Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... da er det nok over for min del! fikk bekreftet graviditet mandag forrige uke,er ca 6 uker på vei nå, men begynte og blø litt igår:( idag har det bare økt på så er nok en sa jeg opplever:((( FAEN så kjedelig!!! (sorry er bare så lei meg)... Trodde så inderlig det var min tur nå!!!

Bare griner og griner, skal det liksom aldri bli vår tur????

får ringe til legen imorgen og høre hva han sier, men jeg er ganske sikker på at det er over......

Dere andre som har opplevd sa, kan man starte på ny pp med en gang eller må man vente? jeg fikk jo ny resept på pergo før forrige pp,kan jeg regne denne blødningen som mens? kan jeg da starte på pergo som om det var en vanlig mens eller må jeg vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff. Skjønner at du har det vondt nå:( Er så trist og leit det der. Jeg har hatt litt lyse brunt utflod greier på papiret for to dager siden og nå igjen i dag så jeg går egentlig bare og venter på å begynne og blø:/. vet jo at det ikke trenger og bety abort men har hatt to sa på rad så er liksom ikke så optimistisk..

sender deg en god klem. Håper det klaffer for dere igjen fort!:)

Skrevet

Uff, så trist. Jeg hadde en SA i uke 8 i 2007, og alt kom ut av seg selv. Fikk beskjed av gynekologen min at det ikke var noen medisinske grunner til å vente en eller flere sykluser, så vi satt igang med engang det lot seg gjøre, og jeg ble gravid ca 14 dager etter SA´n, og fikk en frisk og deilig gutt 9 mnd etterpå:-) Man er visst veldig fruktbar rett etter en SA:-D Lykke til!!

Skrevet

Ser nå at du også spurte om ang bruk av pergo, men det vet jeg dessverre ikke noe om...

Skrevet

Damn...nå ble jg skikkelig lei meg på dine vegne!!

Jeg er nå gravid rett etter SA...så det er absolutt håp, vennen

stoooor trøsteklem

Skrevet

tusen takk;) eneste jeg trøster meg med nå er at jeg KAN bli gravid;)) var hos legen idag, fikk bekreftet sa og skal beg på pergo og metformin neste mnd... han mener visst jeg har høyt blodsukker og metforminen kan gjøre meg lettere gravid! ikke vet jeg:)

jg skal nok få det til jeg og:)

Skrevet

Hei!

Jeg begynte å blø litt lyst forrige dagen, og i går var det bare litt brunt. Men, i dag var det i full sving så jeg måtte ta på et bind. Nesten så man skulle tro at jeg fikk mensen, selv om det er 12 dager på overtid, og jeg tok en test som viste positiv veldig svakt, og over tiden på 10 minutter. Jeg er vel (var?) ca på 5+5 i dag. Nå er jeg redd for at jeg også mister, for jeg antar at jeg er eller har vært gravid fram til nå.

Hadde du smerter da du spontanaborterte? Jeg har ingen smerter, men blør jo da. : (..

Godt å se at du er med godt mot! :D Lykke til! Det går nok bra : )

Skrevet

Hei ms Fixi.

Hører ikke til her men svarer deg like vel :)

Jeg opplevde det samme i påsken og vet hvor tungt det er så sender en trøsteklem.

Jeg har gått på Metformin og Pergotime og det funker veldig bra, er i dag 25+3 uker på vei.

Jeg gikk på kombinasjonen før jeg ble gravid før påske, sluttet da jeg ble gravid da.

Da jeg mistet begynte jeg med Metformin med en gang. Med Pergotime ventet jeg til jeg fikk første menstrasjon (for det fungerer vist best om den følger kroppens) og vips så var jeg gravid igjen :)

Hadde jeg vært deg så hadde jeg hørt med legen om jeg ikke kunne begynt på Metformin med en gang. Det er bare et medikament som hjelper til å stabilisere blodsukkeret og det kan jo være litt greit å ha under kontroll når du starter med Pergotime igjen.

Jeg anbefaler deg også å lese litt om Metformin og hvordan det fungerer, jeg brukte det også i hele første trimester.

Masse lykke til, nestegang blir babyen der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...