Ms Fixi Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Uff... da er det nok over for min del! fikk bekreftet graviditet mandag forrige uke,er ca 6 uker på vei nå, men begynte og blø litt igår:( idag har det bare økt på så er nok en sa jeg opplever:((( FAEN så kjedelig!!! (sorry er bare så lei meg)... Trodde så inderlig det var min tur nå!!! Bare griner og griner, skal det liksom aldri bli vår tur???? får ringe til legen imorgen og høre hva han sier, men jeg er ganske sikker på at det er over...... Dere andre som har opplevd sa, kan man starte på ny pp med en gang eller må man vente? jeg fikk jo ny resept på pergo før forrige pp,kan jeg regne denne blødningen som mens? kan jeg da starte på pergo som om det var en vanlig mens eller må jeg vente?
J73 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Huff så leit å høre og det er absolutt lov å bli lei seg. Godt å få det ut!!Jeg opplevde det samme i sommer, var da 7 uker på vei. Jeg begynte ikke på Pergo etter sa, men ventet til neste mens kom. Vi var allikevel aktive prøvere for å si det sånn, men jeg vet at noen leger sier at man skal vente 1 mnd. Men du kan jo høre med legen din i morgen Ønsker deg masse lykke til - håper det snart er vår tur :-)
Puppen og lillemor Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Så leit å høre at du mistet! Det er lov å grine og være både sinna og lei seg så lenge du har behov for det!! Jeg hadde en ma i oktober så jeg vet hva du går gjennom - er ikke like lei meg lenger nå, men blir fortsatt veldig frustrert innimellom! Uansett, jeg fikk beskjed fra min gyn at det var bare å begynne å prøve igjen med engang.. jeg skulle vente i 2 uker med å ha sex (etter utskrapning), men bortsett fra det var det bare å sette igang igjen med en gang! Hvis kroppen ikke var helt klar til å bli gravid igjen med en gang så ville jeg ikke bli gravid mente hun! Når det gjelder pergo kan jeg desverre ikke hjelpe deg! Til slutt, bruk dette forumet for alt det er verdt - jeg fikk i hvert fall mye trlst her inne! Sjekk også ut ufrivillig abort forumet!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 trist da =( huff.... =( jeg har det likedann i dag! forrige mandag var IKM , fikk pos. test tirsdag. i går begynte jeg å blø litt men nå fosser det!!! faen altså.... dte er så typisk!!! håper for din del at du har det fint og at dere kommer fort inn i prøvingen igjen =) =) <3
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Uffda, det var veldig leit og høre:((( Kan ikke annet enn og sende trøste klemmer og håper dere begge snart er tilbake med positive tester:) Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå