Gå til innhold

Frustrert?lei meg? Hjelp meg? Prat med meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er ei dame som nettopp har funnet ut at jeg er gravid. Helt uventet, og er litt usikker på om vi vil beholde denne. Trist å tenke den måten, men mange tanker rundt dette asså. Klarer vi dette? Hvordan har dere tre barnsmødre det? Jeg gråter over dette hver dag, og klarer ikke å styre mine følelser på å kvitte meg med dette da! Veldig triste ord jeg bruker her, men det er slik jeg tenker da. Mitt ekteskap er kjempe herlig, og lever egentlig veldig bra nå. Vi koser oss med de to barna vi har og har det som plommen i egget? Men hvorfor klarer jeg ikke å ta i mot dette barnet? Hvorfor klarer jeg ikke å ha noe kjærligheten for den, selv når den er inni meg? Hjelp meg.....Hva skal jeg tenke slik at jeg kan komme meg ut av en evig diskusjon med meg selv.....

Hilsen

3?

Fortsetter under...

du klarer helt fint å ha 3 barn:) det er ikke mangen:)

men det er vondt når en ikke føler at en vil ha barnet...svangerskap er ulike, noen ganger tar det bare litt lenger tid å utvikkle kjærlighet til barnet:)

hvor gammle er ungene dine?

slik har vi det:)

vi har en på2 år og en på1 år og ønsker oss veldig en baby i magen eg er også hjemme med de to gullene:)

det blir travelt,men koselig:)

hei:)

Uff,kjenner til følelsen,men jeg har ikke trengt heeelt å ta standpukt til dette enda. Er snart 2 uker over mens.....men har ikke testet positiv,så het ikke hva jeg skal tro.... har hatt mensmurringer nesten siden jeg skulle ha hatt mens,men ingenting skjer.

Forskjellen er at vi har 3 barn,og vi virkelig planlagte den siste:) Følte at 2 var for lite... tenker på dei som søsken,kommer fra en flokk på 4 både jeg og mannen.

Har vert litt travelt av og til,men går heeelt fint,kjempe kosligt med tre :)

Men synest 3 er nokk......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...