dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Er alle like sikre når dere går igang? Jeg har vært masse frem og tilbake på om det passer nå osv, men har landet på fryseforsøk i januar. Hadde egntlig plass i august,men... Er jo bare kjempe bonus om vi får enda et barn,har ikke noe med det å gjøre,kan jo ta mange forsøk nå selv om det gikk på første sist. Synes det er skummelt jeg,plutselig er jeg kanskje gravid igjen om et par mnd....og 2 barnsmor på denne tiden neste år....
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 He he he... Husk at det er ikke sikkert det er spikra på første forsøk...det trodde jeg...og her sitter jeg to år og 8 forsøk senere....ønsker du et barn til ville jeg ikke ventet...fint for barna at de blir litt tette? Hvor gammelt er nr en? Og som sagt...det KAN ta mer en ett forsøk å bli gravid :-) Lykke til!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Ja det var det jeg skrev over også,kan ta lang tid denne gangen selv om vi var heldige sist. Nr 1 er 1,5 år.
Gullblomst Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Vi prøver litt på egenhånd nå. Vi var uforklarlig barnløse, og fikk full klaff på første IVF som resulterte i en nydelig gutt født i november 08. Planen er å starte opp med nye IVFforsøk neste høst dersom vi ikke lykkes selv før den tid da (alltid optimist he..he..). Jeg synes ikke det er skummelt å tenke på ny graviditet eller tanken på å bli 2 barnsmor. Jeg bare gleder med dersom jeg får bli så heldig. Jeg nyter imidlertid tiden med mitt lille gull utrolig mye og er overlykkelig for at vi har vært så heldige å få han, så jeg skal prøve å ikke klage dersom vi ikke får flere.
Saybia Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Hei! vi er igang med første søsken/fryseforsøk nå, og da er 1. IVF gutt 3 år, og blir 4 før han blir storebror. I begynnelsen var jeg opptatt av at jeg skulle nyte at jeg endelig ble mor etter lang tids prøving, at jeg ikke skulle starte en lengsel etter nr to med en gang. Det har jeg heller ikke hatt! I begynnelsen synes jeg han var så liten, og jeg har lenge følt at det har vært godt for han med full oppmerksomhet, og at vi har hatt nok med å venne oss til småbarnsperiode og full hverdag. Nå snakker han flytende, det er mindre konflikter, vi har ikke bleiebarn og alt ligger mer til rette.Så for min del er det først nå jeg virkelig føler meg klar, og GLEDER meg til å kunne få ett nytt familiemedlem:) Det er ganske annerledes enn jeg hadde trodd i utgangspunktet, jeg så for meg at vi ville ha flere barn med en gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå