krummelure Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Vi tenker på å kjøpe en Cybex paraplytrille. Er det noen som har erfaring med denne, positive eller negative?
Endelig mamma!! Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Vi har denne trilla til vesla vår, og er veldig fornøyd med den. Lett å slå opp og legge sammen, veier lite og har full liggestilling. Den er også god å trille samt at selen kan strammes skikkelig selv om hun bare er litt over 9 mnd. Nå har vi ikke brukt den så veldig mye enda fordi vi kjøpte den da vesla var rundt 8 mnd. Jeg kan derfor ikke si noe om hvor holdbar den er. Har derimot gjort litt research før vi kjøpte den, og det virker som om de som har denne er veldig fornøyde. Nest best etter Mc Laren, men halve prisen (kan jo stille spørsmålstegn med McLaren i disse dager etter all mediafokuset.....). Løp og kjøp;o))
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 er kjempefornøyd!! Ang. maclaren har jeg forstått at de selger mye pga designen,samme gjelder onyxen (tenker jeg). Men uansett, ikke at vi har prøvd noen andre, emn vi er kjempefornøyd med den. vi har heller ikke brukt den så mye, så kan heller ikke si noe om "holdbarheten". men regner med at den hplder en stund, er jo ganske dyr =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå