Gå til innhold

erfaringer å dele ang. fravær på jobb i forb. med lap. og ivf/icsi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søknaden til assistert befruktning er sendt. Skal til laparaskopi om et par uker og vet jo jeg får et par dagers sykmelding.

Hvordan har dere gjort det? Har dere fortalt arb.giver i forkant at dere skal være borte? Eller hvorfor?

Og samme når dere har timer hos lege, til samtale, egghøsting osv..

Har dårlig samvittighet siden jeg vet om et fravær i nær fremtid uten å ha forberedt kolleger på det..

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har variert litt på hva jeg har gjort. Er nå i mitt 5 forsøk. Har informert arbeiet 2 ganger og ikke sagt noe di andre gangene. Du kan jo informere nermeste leder, hvis du har en og ikke resten av kolegaene dine. Du vil jo uansett få sykemelding så du har jo ikke noe plikt å på forhånd informere. Man kan jo bli uventet sykemeldt. Lykke til. Vil bare si at uansett, erfaringsmessig så er det lettere di gangene kolegaene viste det for da kunne jeg prate med dem og di tok hensyn til meg på jobb.

Skrevet

Tusen takk for svar. Har ikke lyst til at noen skal vite hva som foregår, heller ikke nærmeste leder, som er ganske nyansatt, og kun ansatt for å redusere bemanning..

Mine kolleger er veldig til å "sladre". Selv om vi har en jobb som krever full taushetsplikt, så virker det som de glemmer det når det gjelder noen av sine egne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...