Gå til innhold

Flere i uke 5 som ikke merker noe spesielt enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg skulle være mer rolig i dette svangerskapet, men merker jeg blir litt redd med en gang, om at det ikke skal være noe hjerteslag der inne... Gleder meg bare veldig til første ul om 14 dager - da blir jeg nok forhåpentligvis beroliget en stund, dersom alt står bra til.

Ikke trøtt enda, ingen murring og lite med ømme pupper (ammer lillegutt enda, så mulig derfor jeg ikke merker noe? Prøver bare å tenke på at så lenge jeg ikke ser noe blod, så er det håp..

Har vært gjennom dette før jeg fikk lillegutt, da viste det seg at jeg hadde hatt en abort da jeg var på ul i uke 10, derfor denne skepsisen.

Håper på flere erfaringer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke opplevd abort tidligere, men dette er vår andre og jeg er nå drøyt 4 uker på vei. Merker egentlig ingenting som helst, annet enn bitte litt småmurringer en gang i blant og at mensen glimter med fravær :)

Har egentlig ikke tid til å tenke på det, for førstemann opptar det meste av min tankevirksomhet. Tar ting veldig med ro denne gangen. Men, jeg har jo ikke dine erfaringer så sånn sett vet jeg ikke hva jeg snakker om.. ;)

Men - syns ikke det er så dumt å prøve å nyte tilstanden så godt du kan, og kose deg med sønnen din i mellomtiden. Ikke fokuser på det negative, det kan være bortkastet energi! Og når du ammer i tillegg til å være gravid tar det også på kreftene vet du. Prøv å slapp av og ikke ta sorgene på forskudd!

Skrevet

Hei, jeg skjønner deg veldig godt!! Jeg hadde også en sa i påsken og er gravid på nytt nåi uke 5+3.. Det er vanskelig å ikke bekymre seg for at det skal skje på nytt.. Jeg har heller egentlig ikke noen sympt, kanskje litt trøttere en før og litt vondt i ryggen, men ellers ingenting:)) Sitter egentlig og bekymrer meg for at jeg ikke blir kvalm, men det var jeg med datteren vår, så jeg vet det ikke er noe å hige etter. Rart hvordan vi er vi damer... Tror liksom at vi må kjenne noe for at alt skal være bra, istedet for å faktiskt nyte graviditeten som vi har all mulighet til uten sympt;)) Massevis med lykke til!!!! Dette SKAL vi klare!!!

Skrevet

samme her, er i uke 5 og mistet sist i ma sent uke 13. Er bekymret siden jeg har så få symptomer. Kommer fra legen nå, og han sa det er helt normalt å ikke ha mye symptomer. har litt nedsatt matlyst og av og til litt småuggen som går over på 2 sek. Det er det hele. Ikke ømme bryst engang!!

Skrevet

Hei, er nå 4+5 med min første. Eneste jeg merker er at jeg tisser ofte, er litt småuggen (slapp og trett), mensen glimter med fravær (!) og at jeg begynner å bli humørsyk (blir lett irritert).

Når jeg er 4+5, hvorfor sier BIM (når jeg logger meg inn på min side) at jeg er i 6.svangerskapsuke? Det stemmer iallefall ikke.

Trodde jeg var i min femte jeg nå...

Skrevet

ja du ligger likt ¨som meg og er i uke 5

Skrevet

Hei!

Jeg er litt usikker på hvordan dere regner det her. Er det fra første dag i forrige mens? Da var den datoen 8.oktober. Dermed er jeg jo ganske "langt" på vei. Antageligvis 5+5. : )

Jeg har litt vondt i ryggen når jeg strekker meg bakover, uteblitt mens på hele 12 dager, samt at det murrer litt i magen. Da jeg forventet mens nå sist (som ikke kom), hadde jeg merkelig vondt i spesielt den ene puppen. LItt snodig. Og den ene brystvorten er litt større. (yeah, nice :P). Hehe.

Har fått en halvveis positiv test, med så svak strek at jeg skal ta test igjen i morgen eller torsdag, alt etter når jeg får tester i posten. : )

Skrevet

Hos meg kommer og går symptomene...forskjellig fra dag til dag...

Var litt bekymret før mensen siden jeg ikke kjente noe som helst, men det gikk over...lol...

Hos meg er det trøttheten som er mest markert. Den siste uken har jeg gjeispa og gjeispa...legger meg i 9 tiden hver kveld.

Denne uken må jeg ut å handle nye BHer...de jeg har har krympet...lol...

Kvalme som kommer og går innimellom.

Skrevet

Tusen takk for mange svar!! :-)

Fortsatt ingen symptomer her, men får håpe de kommer. Mener at det var slik i mitt forrige svangerskap også, for da var jeg også veldig redd ved første ul.

Var ikke kvalm en gang da, men vet jeg var litt trøtt en periode, og litt ømme pupper, men merker ikke spesielt mye av dette enda i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...