bønni Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Sover de fleste ettåringer kun en lur i løpet av dagen? Eller er det mange som fortsatt har to? Vi gikk over til en - men er tilbake på to igjen. Gutten er 12,5 mndr.
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Vi har 2 dupper de fleste dager, men merker at det kanskje går mot bare en nå. Idag nektet han å sove på ettermiddagen... Men jeg ser det litt an hver dag. Han er akkurat 12 mnd.
Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 gikk over til en da hun var ca 13 mnd, men det hender seg det blir to. Den faste ene er fra tolv og en time eller to, og så hender det hun sniker seg til en enten på morran mens vi går til barnehagen (ca i åttetiden) eller på vei hjem i tretiden. Alt etter om hun har våknet styggtidlig eller har sovet litt for kort dupp.
lille sprelle Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 hadde en periode med litt vekslende en og to. Ved 19 mnd er det nå en.
Frøken Freken Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Begynte med en lur da hun var 11,5 mnd - fordi hun var umulig å legge til andre lur, og det funker mye bedre hos oss.
Lemonia Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Gutten vår blir ett år om to uker, og han har fremdeles to dupper om dagen, men står vi opp sent en dag blir det gjerne bare én.
nelliik m/blå & rosa Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Vi hadde to blunder helt til lille blå var 12 mnd, men den siste mnd har han stortsett sovet bare èn. Avogtil blir det fortsatt to da! Den lange på formiddagen med 2,5 - 3 timer og så kansje en kort ettermiddagsblund, før senest kl fire.. Men det er ikke alltid
vimsesvimsen Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Poden vår gikk over til en lur da han var 11 mnd. Ble så vanskelig å legge han på ettermiddagen..... Han sover som regel to timer.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Her gikk vi over til en blund da flisa var 10 mnd gammel- da var blunden på 2- 3 timer, mens nå er den mye kortere (ca 1 time). Hun er 13 mnd gammel forresten.
AO3 Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 13 mnd - to dupper. Vi krysser egentlig fingrene for at det vil vare en stund - nå sover han godt både på natta og på dagen, så jeg gruer meg egentlig til det blir på tide med bare én dupp... Jeg er redd for at vi da kommer til å begynne å slite på nattestid igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå