Gå til innhold

murringer etter utskrapning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde desverre en MA forrige mnd, og fikk utskrapning etterpå.

hele greia funket veldig bra, blødde ikke i det hele tatt, kunn litt sporblødning i 4-5 dager.

hadde mensmurringer i disse dagene, men etter det var de borte.

for 6-7 dager siden fikk jeg litt murringer igjen og hadde muligens litt el-slim samtidig. etter det har jeg derimot hatt mensmurringer nesten hver dag :S

har ikke hatt det slik før utskrapningen...

kan det være noe som er i ulage inni der?

eller er det bare en vanlig variasjon og jeg som har endret meg litt etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen Frk Marge.. du har hjulpet meg masse med mange gode svar, så kanskje jeg kan hjelpe deg nå..'

Jeg hadde jo som du kanskje husker også utskrapning/ma i oktober, og var ganske frustrert mens jeg ventet på at mensen skulle komme tilbake! Jeg har alltid hatt veldig regelmessige sykluser med litt murringer fra et par dager før tr kommer.. men nå hadde jeg skikkelige murringer i ca tre uker! Og mensen kom etter ca 5 uker (har normalt sykluser på 30 dager)!

Det du beskriver høres veldig kjent ut.. og jeg har hørt at det er vanlig, eller at mange opplever, at første menstruasjon etter utskrapning er litt vondere..

Forhåpentligvis er det bare det som skjer med deg, og at ting er tilbake til normalen veldig snart! Hvis mensen lar vente på seg så er jo det ganske normalt også - men hvis det går veldig lang tid så kan det kanskje være greit å gå til legen for en sjekk!

Håper alt er i orden med deg snart! Frustrerende dette her.. :)

Skrevet

så bra at jeg har hjulpet noen da :)

føler meg jo ikke syk eller noe, bare uvant, og altfor tidlig med TR enda. om en uke kan jeg begynne å vente på ehnne :(

vil jo helst at hun holder seg laaangt unna da. håper bittelitt på at jeg har klart å unnfange en ny spire allerede før jeg får mensen igjen lol

men kan jo ikke forvente det...

om jeg får mensen begynner jeg på den pergoresepten jeg fikk før jeg ble gravid. håper det hjelper selv om jeg faktisk har fått påvist at jeg har EL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...