Gå til innhold

Mensmurringer er jo bare positivt det vel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har masse av det - nesten hele tida føler jeg...ikke vondt/smerter, men murringer og litt stikkinger/dragninger. Jeg beroliger meg selv med at det er livmora som vokser...MEN har hatt noe brunlig utflod i dag å :(((

Å så er det ikke UL før til fredag! Jeg går konstant nå å engster meg...opplevde en MA for 4 år siden :( Off, skulle så ønske jeg kunne skru av de negative tankene...Men vet det er mange med meg ♥

Det er så godt å ha dere å lufte dette til...vi er liksom i samme situasjon alle sammen :) Tusen takk for at dere er her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det jeg også, men ikke hele tiden, å heller ikke brunlig utflod, men det med mensmurringer er nok normalt ja.... :)

Skrevet

Ja, jeg håper det er normalt...er bare så ekkelt å gå rundt å føle man får mensen når tid som helst! MEN...jeg får puste ut å prøve å tenke positivt!

Takk for svar :)

Skrevet

Jeg er ikke så langt på vei, nesten 5 uker, men masse sånne smerter som ligner mensensmerter! Klarer ikke gå med stramme bukser, gjør kjempevondt... kan ikke huske at jeg hadde d med nr en... men men, har oxo hørt at d er normalt...

Skrevet

Jeg krysser fingrene for at vi beholder hele gjengen :)

Skrevet

Hei hei

Dette er min første graviditet og jeg har såååååå sykt mange tanker i hode. Alt er veldig uvirkelig.

Jeg har også mensmurringer...har gått og bekymret meg litt for dette da det i tillegg er litt illeluktende utflod med jevne mellomrom. Men ettersom jeg har lest er dette helt normalt i begynnelsen. Så da må vi bare stole på det ;)

Skrevet

Har ikke murringer i magen, men har stadig vekk brunlig utflod.

Det er pga, at jeg har en lettblødene livmorhals, så har brunlig utflod og blødninger så og si daglig nå, dette begynte for ca 9 dager siden.

Så vi krysser fingrene å sier at det sikker bare er noe lignende med deg.

For det er jo veldig vanlig å få små blødninger fra livmorhalsen:o)

Skjønner godt at du engster deg, men krysser fingrene for at alt er helt normalt:o)

Skrevet

Jeg har murringer i magen, som avogtil går over til å bli ubehagelige smerter, litt urolig for urinveisinfeksjon egentlig, skal på privat UL on ca en uke, håper å bli beroliget etter det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...