Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Har masse av det - nesten hele tida føler jeg...ikke vondt/smerter, men murringer og litt stikkinger/dragninger. Jeg beroliger meg selv med at det er livmora som vokser...MEN har hatt noe brunlig utflod i dag å (( Å så er det ikke UL før til fredag! Jeg går konstant nå å engster meg...opplevde en MA for 4 år siden Off, skulle så ønske jeg kunne skru av de negative tankene...Men vet det er mange med meg ♥ Det er så godt å ha dere å lufte dette til...vi er liksom i samme situasjon alle sammen Tusen takk for at dere er her
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Jeg har det jeg også, men ikke hele tiden, å heller ikke brunlig utflod, men det med mensmurringer er nok normalt ja....
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 Ja, jeg håper det er normalt...er bare så ekkelt å gå rundt å føle man får mensen når tid som helst! MEN...jeg får puste ut å prøve å tenke positivt! Takk for svar
funky Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg er ikke så langt på vei, nesten 5 uker, men masse sånne smerter som ligner mensensmerter! Klarer ikke gå med stramme bukser, gjør kjempevondt... kan ikke huske at jeg hadde d med nr en... men men, har oxo hørt at d er normalt...
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Jeg krysser fingrene for at vi beholder hele gjengen
mabel Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Hei hei Dette er min første graviditet og jeg har såååååå sykt mange tanker i hode. Alt er veldig uvirkelig. Jeg har også mensmurringer...har gått og bekymret meg litt for dette da det i tillegg er litt illeluktende utflod med jevne mellomrom. Men ettersom jeg har lest er dette helt normalt i begynnelsen. Så da må vi bare stole på det
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Har ikke murringer i magen, men har stadig vekk brunlig utflod. Det er pga, at jeg har en lettblødene livmorhals, så har brunlig utflod og blødninger så og si daglig nå, dette begynte for ca 9 dager siden. Så vi krysser fingrene å sier at det sikker bare er noe lignende med deg. For det er jo veldig vanlig å få små blødninger fra livmorhalsen:o) Skjønner godt at du engster deg, men krysser fingrene for at alt er helt normalt:o)
Fioli Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Jeg har murringer i magen, som avogtil går over til å bli ubehagelige smerter, litt urolig for urinveisinfeksjon egentlig, skal på privat UL on ca en uke, håper å bli beroliget etter det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå