Gå til innhold

Noen som har tid til å skrive meg noen beroligende ord?:)

Calexico

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjenner jeg begynner å bli nervøs og stressa igjen, ikke noe gøy..

Jeg er i uke 18, og alt står vel bra til egentlig. Har vært på 4 UL og to kontroller. Hørte hjertelyden for to uker siden. Nå er det en uke til ordinær ultralyd, og har begynt å bli nervøs igjen. Har hatt tre uker der jeg har vært skikkelg avslappet og hatt en god følelse, det har vært godt! Har ikke vært redd for å si eller vise at jeg er gravid. Har begynt å få en lite kul.

Andre som har begynt å bli nervøse igjen før ord. ul og har noen gode ord?

Klem

Fortsetter under...

Jeg tipper at du er litt nervøs fordi det er "lenge" siden forrige UL. Jeg har gått til UL hver uke frem til nå (er i uke 13) pga habituell abort og er alltid rolig etter en kontroll, og stresset når det er lenge siden den forrige.

Man blir vel litt stresset når man har opplevd noe gå galt før, men vi satser på at denne gangen er det vår tur, ok? :)

hei.

Eg var på kanten av sammenbrudd frm til UL i veke 12. Så roa det seg litt etter gode tilbakemeldingar frå legen på ullevål. Rund veke 16 kom bekymringane tilbake, så til ordinmær UL i 18 var eg nesten like nervøs igjen. Alt såg bra ut, men "stresset" slapp liksom ikkje før eg passerte 20 (då vi mista forige gong, medisinsk abort grunna kromosonfeil).. No har eg passert 24 og merkar at eg byrjar å gi meg sjølv lov til å gleda meg. Men angsten vil nok ligga der under å rumle fram til eg har vesle gullet i armane ut i mars ein gong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...