Gå til innhold

Akebrett eller rattkjelke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til gutt på snart to år til jul? Han kan jo uansett ikke kjøre alene.. Hva ville dere valgt?

Kan han kjøre alene til neste vinter eller blir rattkjelke til "tøft"???

Skrevet

vi har kjøpt rattkjelke til vår i julegave. han blir to like etter jul.

tenkte at en rattkjelke kan han bruke i mange år. men akebrett ikke er fullt så "kult" når han blir eldre :)

Skrevet

Vår gutt fikk rattkjelke til jul da han var litt over 2år. Han kjørte alene da han. Hopper og "slærrer" :)

Han ønsket seg det og brukte ikke akebrettet mer etter han fikk rattkjelken.

Så jeg ville helt klart valgt rattkjelke. :)

Skrevet

Uten tvil rattkjeke. Sønnen vår var 1,5år i fjor vinter og i korte, slakke bakker kjørte han på rattkjelke alene allerede da. I lengre, brattere bakker kjørte han sammen med oss og det var veldig stas. Når vi var sammen med andre som hadde rattkjelke og vi hadde med hans akebrett, ble han bare sur hvis han ikke fikk låne rattkjelken innimellom for akebrettet gikk alt for sakte.

Skrevet

Obs og helt sikkert XXL har hatt billige akebrett tidligere.

Jeg hadde gått for akebrett i begynnelsen, også kjøpt kjelke når han hadde blitt større.

Skrevet

Min gutt har begge deler og han foretrekker rattkjelken.

Minuset med rattkjelken er at den er tung og han klarte ikke trekke den selv, i fjor, da var han 3 år. Så i bhg hadde han med seg akebrettet.

Skrevet

Akebrett er strødigere å sitte på - mer støtte til ryggen hvis han ikke er så flink til å holde seg fast.

Hvis han er god til å holde sge fast og det skal brukes til å ake på 8altså ikke dra brett på tur) så er rattkjelpe helt topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...