Gå til innhold

farge på urin........

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

finnes det noen som har hatt lys urin og alikevel fått gutt,og omvendt??

hvilke sikre tegn finnes ang kjønn,hvilke er mindre sikre?

noen eksempler: kinesisk fødselskart, ringtesten, plumbotesten, formen hos den gravide, lav eller høy mage, diller/anti-diller, høy og lav hjertelyd. hva er det som avgjør hvilket kjønn det blir? noen som har fått gutt med høy hjertelyd og jente med lav hjertelyd?

frukt av ulike slag - appelsinjuice - melkeprodukter- søtsaker =jente?

kjøtt - sterk,syrlig krydret' mat - sjokolade - eplejuice - kaker =gutt?

da vi fikk vår første stemte det med disse frukt* appelsinjuice*melkeprodukter (hadde dilla på litago produkter og yoghurt), høy hjertelyd, lys urin, ring/plumbotesten (husker ikke), magen var som et utstående gresskar hehe:S.... og jeg fikk jente. kinesisk fødselskart på BIM sa også jente,men iflg babyverden.no skulle jeg ha gutt...;)

nå går også ringen i sirkel.........aner ikke hva d er denne gangen, men jeg orker ikke lukten av middag eller krydret mat..

noen som vil dele erfaringer? bare skriv alt du kan komme på av både nå-værende og tidligere graviditet :D tuuuusen takkk! =)

Fortsetter under...

heia, jeg har en jente på snart 2 år, da jeg skulle ha henne hadde jeg lys urin, og dilla på frukt, surt, salt, melkeprodukter og brødmat.

Det samme har jeg nå bare sterk farge på urinen.... men ingen lyst på sjokolade som jeg elsket før jeg ble gravid, må ha surt å salt smågodt og melk og brødprodukter, druer, epler og appelsiner....

Hjertelyden på jenta mi var fra 125-145 og nå ligger den på 156 hver gang så si.... er bare i uke 17 enda...

Jeg har kalde bein nå, fryser på føttene, kan ikke huske jeg gjorde det sist, men da var det sommer på denne tiden...

Di sier kalde bein skal være gutt... ikke vet jeg....

høres ut som meg nå, har også kaldere bein og mørk urin! kan ikke huske jeg hadde det sist! men det høres ut som du får ei jente da siden hjertelyden er så høy! hva har du drømt at du får da? har du fått noen diller enda? klarer ikke sjokolade eller sterk mat, noe som jeg er liker utrolig godt til vanlig! når har du termin da?:) hyggelig å høre at det er flere i samme situasjon:))) -HI

har termin 4 mai, du da? hva tror du du får?

synes jeg så en tiss på ul i uke 11, men har jo sett å hørt etterpå at jentene har nesten større tiss enn guttene akkurat di ukene, så har derfor gått litt bort fra det at jeg var sikker på at d var gutt... men har en følelse på gutt allikelve, men det hadde jeg med jenta mi og.

DU da?

samme her, trodde også det var gutt inni magen forrige gang,var ikke før på slutten av svangerskapet at ting forandret seg. da fikk jeg jente følelse... hun var også treg med å komme ut hehe. skal på ultralyd nå til fredag, håper de kan se kjønnet! har ikke noe følelse på det ene ell det andre hva det blir denne gangen,men jeg har drømt gutt. hårene på leggene har også vokst litt ja.. ;) men elsker appelsinjuice og frukt :) hmmm... termin 18.april foressten...når har du time hos ul da?:) dette

blir spennende.

Annonse

hehe, ja håret på leggene, vet ikke hva jeg skal si jeg, husker ikke hvordan det vokste før jeg ble gravid.... så kanskje ingen forskjell her da siden jeg ikke har merket d...

Skal på ul om gode 2 uker, 3 des. Hold meg oppdatert da;)

Hvor gammel er jenta di?

Heisann. i dag var jeg på ultralyd! og jeg kan bekrefte at inni magen ligger ei lita jente. såå koselig:) jm sa hun var helt sikker. etterpå var vi og handlet litt rosa småtterier til babyen.

beina mine er dekt med masse hår, så hehe jeg tenkte jo seff mitt mens jeg lå der på benken.... dette er jo et gutte-sympt i følge kjærringrådene ;) men tror du og får jente... siden vi har så like svangerskap=) hvor er du fra da?? opps sorry glemte å svare sist... jenta mi er 3 år=)

hei:) og beklage jeg svarer så seint:) har veldi lyst å sende deg en privat mld...men hvordan gjør jeg dette? ja veldig kos med en jente til...å storesøster gleder seg masse;) har foreløpig termin 21 april. gikk 2 uker over tida sist så tipper jeg går over termin denne gangen også...håper ikke så lenge som 2 uker.. hehe så kanskje d blir en maibaby isteden? :) spennende!!!

• 2 uker senere...

Annonse

heia:) gratulerer så mye!!! så koselig!!=) når hadde du ultralyden?:)

er 21 uker imorgen, formen er bedre enn noensinne..deilig :D har bare litt halsbrann fra tid til annen....med deg da? Ja blir stas med en lillesøster, hehe jenta på kikker UTROLIG mye på magen min for tiden....Tror hun blir litt påvirket av fam og venner siden de vet jeg skal ha en baby til:) Utrolig vittig:)

Er glad på dine vegne, håper vi kan følge med hverandre litt her inne:) Jeg hører til Aprilklubben:) men skal få lagret deg på msn lista mi også etter hvert:)

Såå utrolig morro!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...