Gå til innhold

Alid@

Stjernoye,mini, engel & micro

Anbefalte innlegg

heisann=)

det var koselig å se deg her inne, et kjent navn, men blæh du skulle jo vært gravid du nå......=(

jeg er har en ønsker 2, ble gravid på første icsi men hadde en ma i uke 7 som ble påvist i uke 9=( har hatt noen tøffe uker men er nå tilbake med 2 gullegg i magen på 6. dagen...*XXX*

hvordan går det med deg??*klemme*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140991869-alid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Stjernoje!!

Koselig å høre fra deg, husker deg fra det gamlet nicket:):)

Så trist å høre at du har vært igjennom en MA:(

Får helt vondt av meg å tenke på hva du har vært i gjennom i det siste og får tårer i øynene for vet hvor vondt det er å gå i gjennom det.

Enda verre er det nokk når man har lykkes med ivf at man mister, for lykken er om mulig enda større da når man oppnår graviditet og fallet blir desstod større:(

Men vi er noen tøffe og sterke jenter som klarer å gå igjennom slike ting for så og starte på nytt, med fare for å oppleve det samme på nytt;) Må si at jeg beundrere alle oss og deg for å klare nettopp dette:)

Du er tøff du!!!!!!!! Selv om jeg vet at det sikkert ikke føles sånn alltid;)

Du kan bli gravid og en ting er sikkert at det kommer til å gå bra en gang og håper med hele hjertet mitt at du er så heldig at gulleggene fester seg i magen din nå!!!!!!!! Krysser alt jeg har og kan for at det skal skje!!!!!!!!

Går bare bra med meg. Har fått meg en ny jobb som er spennende men det er veldig mye å sette seg inn i. Har vært mye kursing og eksamen på meg i høst så det har ikke vært tid til ivf på meg før nå.

Har nesten ikke tenkt tanken og skjønner faktisk ikke at jeg skal starte med sprøyter i dag.... HJELP.

Endometriose messig er jeg like bra som ved forrige forsøk om mulig enda bedre. Har tatt sjelsterapi og om den ikke hjelper på endoen så er det godt for kropp og sjel i allefall:)

Denne gangen har jeg tatt metformin og prednisolon i 3 mnder før dette forsøket så får håpe det hjelper på:)

Masse, masse lykke til vennen!!

Stor klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140991869-alid/#findComment-140995971
Del på andre sider

hihi så kjekt at du husker meg;o)

ja det har vært noen tunge tider her i huset men har nå prøvd å overbevise meg om at det var bedre da enn seinere, er tungt uansett når egentlig, men man må se noe positivt ut av det.

dette vi driver med er ikke for sarte sjeler på noen måte, det er tøft for kropp og sjel uansett hva som er årsak og grunn.

ja håper veldig dte jeg og, hadde vært lykken om begge festa seg og ble store og sterke velskapte skapninger=D

gratulerer så masse med ny jobb=) godt du har hatt litt adspredning fra dette, innbiller meg at det er veldig viktig=)ta tankene vekk og over på noe anna en stund..

hehe har tenkt tanken om dette ikke funker, sprøytestart urk, ser ikke fram mot det som noe jeg event gleder meg til=S men nå er jeg kun på dag 8 så vi får se*spent* er jo livredd for å teste så jeg tror neppe jeg kommer til å tørre å teste før jeg har tatt blodprøve, men samtidig så vil jeg være forberedt om det er negativt...arg et vanskelig dillemma...

håper veldig dette klaffer for deg nå, du har iallefall et veldig godt utgangspunkt så satser jeg sterkt på at endoen er mye bedre nå enn ved forrige=D *XXX*

*klemmepå*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140991869-alid/#findComment-141003017
Del på andre sider

Er trist uansett hvor langt på vei man har kommet selv om det er en mager trøst at det var bedre nå enn seinere:(

Som sagt så trur jeg det er verre når man mister etter man har hatt ivf for man skal igjennom så mye for at det skal klaffe.

Jeg tror at dere kommer til å lykkes, du har jo blitt gravid før så det er bare spørsmål om tid! Håper tiden er inne nå om noen dager;)

Skjønner at du ikke har lyst å teste og klarer du å la være så er jo det det beste. Jeg venter nu i allefall i spenning jeg og krysser fingrene så godt jeg kan!!!

Helt enig at dette ikke er for sarte sjeler. ( Er kanskje derfor jeg har måtte ta sjelsterapi for å bli sterk nokk i sjela...hahaha)

Har tatt sjelsterapi og det er godt for kropp og sjel så kan nu ikke se annet enn at det er positivt med tanke på ivf i og med at det fører mere energi til kroppen. Var ikke pga ivf jeg tok det, men tenkte at det var noe jeg hadde lyst å prøve så hvorfor ikke;)

Tror også det er greit å gjøre andre ting i mellom forsøkene og ser egentlig at det har vært greit at jeg har det så travelt for tiden for da blir ikke fokuset bare på dette her.

Nå er det natt på meg og skal vente tålmodig på hvordan det går med deg videre!!

Klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140991869-alid/#findComment-141006062
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...