Ragnis Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg leser mange steder: følg med på utfloden din. Og har skjønt det med at man kan strekke tråder osv. Men jeg har ikke prøvd, for syns det høres ekkelt ut, er pingle. Men får jeg mensen denne mnd igjen, skal jeg prøve neste pp. Men altså: Jeg pleier å få masse utflod sånn 3 dager etter mensen er ferdig, gjerne med litt blod i, men har tolket det som etterdønninger. Men det er eggehviteaktig, og trekker seg ikke inn i trusa. Sånn en ukes tid etter det igjen, pleier jeg å få økt libido, for å si det litt klinisk. Tenker lissom at el er da. Så, noen dager etter det igjen, får jeg gjerne litt hvitaktig utflod som er veldig synlig når det tørker, vil helst vaske undiken selv da hvis dere skjønner. Har litt korte sykluser, ca 25 dager, noen ganger 27. Har prøvd siden april... Men mensen kommer som klokke. Gleder meg til å prøve å strekke tråder neste mnd, hvis jeg må. Vet at mange av dere kan mye om dette, please svar meg:D
Frk Marge Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 du kan begynne ved å lese dette http://pernille.info/cervixsekret.htm
Puppen og lillemor Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 jeg følger ikke med på utfloden så veldig nøye, men akkurat el-slim kjenner jeg igjen fordi det er så forskjellig fra annen utflod.. blank og seig.. kan strekkes til tråder. Og det er gjerne ganske mye! Eneste problemet er å se forskjellen på el-slim og spermrester..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå