Gå til innhold

Hvordan føler du en exu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sterke mens smerter i en uke nå, 4+6 idag, men skal det være sånn?

Til og med mamma sa det hørtes rart ut. Så jeg lurte på om det er en exu, har du da vondt hele tiden fra forventet IKM og til du begynner å blø eller skjer det sånn plutselig at du får smerter?

Er veldig bekymret :( Er det en annen forklaring på hvorfor jeg har vondt hele tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Syns ikke du skal bekymre deg om det bare en vanlige menssmerter du har. Det er veldig normalt og de fleste har det.

Om du derimot får sterke smerter og begynner å blø kan du ta en telefon til legen din.

Lykke til=)

Skrevet

Har ikke begynt å blø, men av og til er det skikkelig vondt. Og inatt merket jeg at smertene liksom flyttet seg bak til halebeinet. Merkelig. Kan det være bekkenløsning? Men isåfall så må jo det være skikkelig tidlig. Jeg håper det bare er meg som er rar :(

Skrevet

hei, jeg har også sterke mensen smerter. Liker det ikke, blir litt bekymret, men husk, det er helt normalt, det er jo en av tegnene! Den lille vokser og livmora utvider seg. Dette går nok bra! :)

Skrevet

Jeg håper virkelig det :) Vil ha denne bebisen i 40 uker, ikke bare 5. Men kommer det til å gi seg da? eller bare fortsetter det frem til fødslen?

Og når jeg løfter tunge ting så får jeg sterke smerter rundt halebeinet som stråler ned i lårene, skikkelig ubehagelig :( Tror jeg er blitt hypokonder.

Skrevet

Gjennomgår sa nå og unner ingen det!

Men for all del, ta det med ro da, ikke løft om du kjenner det ikke er bra.

Skrevet

Hei!

Da jeg hadde exu fikk jeg vondt på venstre side i eggstokken, så jeg tror kanskje ikke det er det du har. Jeg ville tatt en telefon til legen/jordmor for å finne ut av det, å gå rundt og være bekymret er ikke noe godt. Krysser fingrene for at alt er normalt og at spiren vokser :)

Skrevet

Takk for at dere roer meg litt :) skal til legen om 2 uker, var ingen ledige timer før det :(

Skrevet

strålingen ned i lårene høres ut som bekkenløsning. har selv mensensmerter, svakere enn vanlig mens-smerter, men slitsom lell. Hadde d ikkje sist. men føle mæ skikkelig gravid så uroe mæ ikkje førr det!

Skrevet

Er det mulig å få bekkenløsning i 5 uke da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...