Gå til innhold

Ea.................?

Mille & lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Ea? Jeg personelig synes det er litt for kort.. Samboer er fast bestemt på navnet hvis det blir en jente..

Har dere noen forslag til lignende navn?

Skrevet

Hihi, enig med deg, Ea er en lyd for min del, ikke et navn!

Lea

Tea

Elea

Aëla

Skrevet

Det heter faktisk datteren til Morten Ramm fra Torsdagskveld fra nydalen. Han hadde for litt siden et innslag inspirert av senkveld. Ea Ramm gjør ting hun ikke kan.

Jeg også syns Ea er litt for kort, men alikevel litt kult, men jeg hadde ikke valgt det navnet selv

Skrevet

Jeg syns Ea er kjempefint!:) Man kan jo ha et navn bak, så det blir litt lengre.

Ea Helene

Ea Isabel

Ea Madeleine

Ea Josephine

Ea Celine

Ea Sophie

Ea Marie

Ea Nicoline

Ea Olivia

Leah

Nea

Enéa

Sophia

Mea

Mira

Mia

Tia

Moa

Sara

Emma

Ella

Skrevet

Ea er jo i Noreg ei kortform av Andrea. Kanskje de kan kalla jenta Andrea så kan han kalla ho Ea?

Ea er og eit irsk namn som betyr ild. Andre former er Edana og Enya :)

Skrevet

Syns oxo Ea er veldig fint.... Datteren min hadde en i klassen som het Io- men så liker jeg korte og spesielle navn ;)

Skrevet

Jeg syns Ea er alt for kort til å være et fullverdig navn, det har jo ikke en gang en konsonant! Blir litt for mye vokaloppgulp for min del, (som forsåvidt er mote nå). Nei..., jeg liker det ikke. :)

Skrevet

Ea er fint. Selv om det er få bokstaver har det iallfall to stavelser, sånn at det vil fungere fint uten mellomnavn også.

Noen jeg vet om bruker det som en kortversjon/kjælenavn til Andrea.

Gea er et lignende navn jeg virkelig elsker!

Mange tror det er et "oppfunnet", nymotens navn - men det er det ikke. Uvanlig, men brukt i mange generasjoner i deler av Østerdalen.

Skrevet

Eit namn eg er veldig glad i som liknar er Ena :)

Skrevet

Baby som kommer ved juletider, skal hete Ea:-)

Det er bestemt for lenge siden, og jeg synes navnet er spesielt fint. Kort og greit, men samtidig litt annerledes enn de kjedelige/vanlige navnene...

Skrevet

Kjenner et par små Ea. Kjempesøte jenter, men synes ikke noe om navnet. Synes ikke det noe ordentlig navn, for å si det sånn. Mangler minst en bokstav.

Skrevet

Synes det er altfor kort. Bedre som kallenavn til f.eks Andrea som en foreslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...