gravid_m_lille_noah<3 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hvor ofte har dere sex nå som dere er gravid? Vi har ca annenhver dag, men lurer på om det ikke e så bra å ha sex ofte når man e gravid, eller har det ingen betydning?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Sex skader som regel ikke svangerskapet.. .Vi har ikke så ofte nå, men jeg er så trøtt at jeg ikke makter, men ja vi har iallefall sex da
funky Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Har hørt at d ikke er noe fare i d hele tatt! Men sånn som med min første, som var et risikosvangerskap, så var jeg mer forsiktig! Er vel ikke langt unna risikosvangerskap nå heller, men prøver å ta ting helt med ro! Men sex har vi egentlig som før!
memather Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg vet at det ikke er skummelt, men er allikevel redd for å ha sex nå... Jeg er førstegangsgravid da... Men vi har jo "sex" uansett om vi ikke har like mye samleie som før... Men blir nok tøffere uti andre trim..
Gjest Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Siden å være gravid er en helt naturlig ting for kroppen skal man forsøke å leve så normalt som mulig. Det eneste er slik som noen beskriver et risikosvangerskap, da bør man ta mer hensyn. Om man ikke får orgasme ved sex er det ingen fare vil jeg tro. Har tidligere skrevet oppgave om dette, og det skal gå helt fint å ha sex i friske svangerskap. Det som blir utfordrende etterhvert er stillingene
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Julriken: Når du sier at "om man ikke får orgasme er det ikke farlig", mener du da de som har risikosvangerskap, eller mener du alle gravide?
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Det samme lurer jeg på Julriken, nå ble jeg nesten nervøs her jeg sitter. Jeg får nesten alltid orgasme under samleie.... ps: hva er et risikosvangerskap?
juni2010mamma Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Vi har mye sex, stort sett hver dag og noen ganger flere ganger om dagen. Er liksom blitt nyforelsket igjen etter at jeg ble gravid:) Det skader ikke, ha så mye sex dere vil har jeg lest flere steder:)
mamma til twins Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Vi har ikke sex akkurat nå pga svangerskapskvalmen min, men håper det tar seg opp om noen uker. Min mann er synlig frustrert.. Men er bittelitt engstelig. Jeg blødde noen dager i uke 5 og dette startet dagen etter jeg hadde sex. Klarer ikke fri meg fra tanken om at sexen kunne vært det utløsende..
juni2010mamma Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 Jeg har hatt både smerter og bitte litt blødning etter sex, men det er nok ikke farlig. Har ei venninne som hadde smerter etter hver gang de hadde sex, og de har fått en jente nå, det gikk bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå