Gå til innhold

tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

har planer om å bestille tidlig ultralyd i uke 12, men vurderer å bestille når jeg er 11+3 i stedet, siden jeg skal på en fest den dagen hvor det blir vanskelig å holde det hemmelig..., hadde vært betryggende å vært på ultralyd før det. Samtidig er jeg redd for at det er for tidlig til å sjekke nakkefold, ikke det at det er SÅ viktig, men tenker det er greit å sjekke når jeg først skal på tidlig ultralyd, så kanskje jeg burde vente til jeg er 12 uker? Hva ville dere gjordt? klarer ikke å bestemme meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140991421-tidlig-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til Ul når jeg er 9+4. Opplevde ma da jeg var 8+0 i sommer, og håper å se hjerte som banker denne gangen :-) Nakkefold har jeg ikke tenkt på en gang, vil bare se at der er liv. Jeg får tatt UL før julebord med jobben, men ikke med jentene, så spent på om jeg kan holde meg...

Lykke til uansett!

Jeg skal på UL i morgen, er da 11+0. Jeg skal ta tidlig ultralyd nettopp for å sjekke nakkefold, moro å se liv også såklart - men først og fremst for å sjekke dette. De sier der hvor jeg har bestilt time at de kan sjekke dette etter 11 uker så jeg satser på at de får sett det de skal i morgen... blir spennende! Gleder meg til å se den lille og forhåpentligvis få bekreftet at alt er fint... :o)

Har bestillt ultralyd time når jeg er 11+3 (neste fredag), grugleder meg.. Har også opplevd MA og føler jeg trenger tidlig ultralyd for å få senket skuldrene litt(forhåpentligvis), men synes det er ok å få sjekket nakkefold i samme slengen :) Masse lykke til på ultralyd til dere begge! blir spennende!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...