Gå til innhold

Noen flere som er sykt trøtte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 6+1 og sliter max med trøtthet! Er konstant trøtt og det sliter så voldsomt på meg, jeg klarer ikke å fungere skikkelig på jobb engang...

Hva gjør legen når man sliter med dette?

Jeg klarer nesten ikke å komme meg opp om morgenen, jeg sitter å gaper å gjesper i kassen, jeg ser ut som jeg ikke har sovet på aldri så leng! Dette går i tillegg utover humøret mitt... Vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre...

*gjeeeeeeeeeesp*

ZZZZzzzzZZZzzz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner meg igjen der..

er 7+4 og er møkk trøtt og sliten om dagene eller det har holdt på ca 1mnd... helga som var nå,sov jeg bort...

sku ønske jeg kunne ligge i senga hele dagen.....

håper det går over snart,for dette er slitsomt..

men...heller dette enn og være kvalm hele tiden....

Skrevet

JAAAAA...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Skrevet

Jeg er kvalm i tillegg, men heldigvis varer den kunn på morgenen og til formiddagen....

Jeg vurderer å snakke med legen min jeg.... Jeg vil bare sove, gleder meg til å legge meg ikveld

Skrevet

samme her.. senga er utrooolig god.... men jeg har det prob at jeg bare kan ligge på ryggen...ligger jeg på siden eller magen så blir jeg små kvalm :S

hvis kvalmen er ille så kan legen skrive ut noe medisiner har jeg lest et sted,for å holde det litt nede...

Skrevet

Kvalmen takler jeg, men ikke trøttheta, jeg blir helt utslått! Jeg har 2 barn jeg må følge opp, jeg har en jobb jeg må være våken i... Eller kan det bli mye feil i kassen haha, huff... Jeg kjenner jeg blir irritert på kundene når de ikke klarer å lete etter de forbaskede varene selv!! hehe uff ikke greit, men man vet jo iallefall at man ER gravid og at alt er iorden! :o)

Skrevet

hehe.. greit og ha en unnskyldning :)

trøttheten kan jeg takkle men ikke kvalmen,alt annet bare ikke den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...