Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg er nå 6+1 og sliter max med trøtthet! Er konstant trøtt og det sliter så voldsomt på meg, jeg klarer ikke å fungere skikkelig på jobb engang... Hva gjør legen når man sliter med dette? Jeg klarer nesten ikke å komme meg opp om morgenen, jeg sitter å gaper å gjesper i kassen, jeg ser ut som jeg ikke har sovet på aldri så leng! Dette går i tillegg utover humøret mitt... Vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre... *gjeeeeeeeeeesp* ZZZZzzzzZZZzzz
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 kjenner meg igjen der.. er 7+4 og er møkk trøtt og sliten om dagene eller det har holdt på ca 1mnd... helga som var nå,sov jeg bort... sku ønske jeg kunne ligge i senga hele dagen..... håper det går over snart,for dette er slitsomt.. men...heller dette enn og være kvalm hele tiden....
nicki82 Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 JAAAAA...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 16. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg er kvalm i tillegg, men heldigvis varer den kunn på morgenen og til formiddagen.... Jeg vurderer å snakke med legen min jeg.... Jeg vil bare sove, gleder meg til å legge meg ikveld
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 samme her.. senga er utrooolig god.... men jeg har det prob at jeg bare kan ligge på ryggen...ligger jeg på siden eller magen så blir jeg små kvalm :S hvis kvalmen er ille så kan legen skrive ut noe medisiner har jeg lest et sted,for å holde det litt nede...
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 16. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2009 Kvalmen takler jeg, men ikke trøttheta, jeg blir helt utslått! Jeg har 2 barn jeg må følge opp, jeg har en jobb jeg må være våken i... Eller kan det bli mye feil i kassen haha, huff... Jeg kjenner jeg blir irritert på kundene når de ikke klarer å lete etter de forbaskede varene selv!! hehe uff ikke greit, men man vet jo iallefall at man ER gravid og at alt er iorden! )
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 hehe.. greit og ha en unnskyldning trøttheten kan jeg takkle men ikke kvalmen,alt annet bare ikke den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå