Tululah82 Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Hei:) jeg var på UL i forrige uke, og fikk forkjøvet terminen til 11.04. Knoter litt med å finne ut nøyaktig hvor langt jeg er på vei.... noen som kan hjelpe? Takk asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 om du forandrer termin datoen på din egen side, så kommer det opp hvor langt du er på vei, og hvor mange dager/uker du har igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tululah82 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2009 det har jeg gjort alt:) der står det at jeg er i den 20.uka, hvilket betyr 19 + ?, det var det jeg håpet noen kunne hjelpe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Du er idag 19+ 2 tror jeg.. Du må bare trekke fra hvor mange dager terminen din ble flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tululah82 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 16. november 2009 takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå