♥Irbeni♥ Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Men hadde egentlig regnet med det... Kjenner ingen andre symtomer enn menssmerter.... ( 15 dager siden uttak, så den er vel like om hjørnet... Huff, det er litt av en påkjenning det her rugestyret (
sitron72 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Æsj, det var skikkelig bedritent!! Skulle ønske alle ble gravide og at det ble tomt inne på forumet her!
Hegemus Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 er ikke rugedag 11 tili å teste? jeg har jort d selv,men vi er jo forskjellig mener jeg?
Phoenix1 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Tror også dag 11 kan være for tidlig. Har hørt om flere som har testet både på dag 11 og 12 og som først har fått negativ test og noen dager etter fått positivt resultat.
♥Irbeni♥ Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 Huff, nu hold æ på å bli gal!!!!! Æ tok en ny test i mårrest, og den vis svaaaaaakt positiv (veldig svak). Men streken kom ikkje fram før etter en halvtime. Plutselig æ skulle se på den så ser æ en tynn strek... Æ kan vel ikkje stol på den??? Herregud at ting skal bli så jævli...
Hegemus Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 jeg har også svak positiv,å holder på å bli gaaal. men vi må vel vente til vi tar blodprøve sikkert... krysser fingrene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå