Musemor med tre søte små Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Her blir det "vinge"-pasta med en saus med Noggonzolaost, parmesan og hasselnøtter. Veldig enkelt og veldig godt.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 her var det noe så enkelt som god gammeldags fiskegrateng, poteter, gr.saker og smelta smør. I morgen blir det gryterett!!!!!!!!!!!!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Det er nå eg oppdager kor super kjæreste eg egentlig er.. Hehe..Lager SVIGERMOR sine kjøttkaker til min kjære! Hehe..han bestilte bare 100 stk av hu til de kom på besøk i helga som var! (mine kommer jo aaaldri til å bli gode nok!!)
Puppen og lillemor Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 i dag blir det pasta penne med hjemmelagde kjøttboller av elgkjøtt med tomatsaus.. masse hvitløk og digg!
Ragnis Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Vi spiste hjemmelaget grønnsakssuppe... Sunt, om ikke så spennende. Jeg smugspiste 4 oreo cookies etterpå.
hmmm? Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 gubben hadde bursdag i dag så her har vi feiret med biff, rødvins saus med løkbiter i og bakt potet... (som ikke ble ferdig føretter 2 timer i ovnen!!!!) Men godt var det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå