Julle&LilleBus Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hadde sett for meg at vi skulle skaffe oss den klassiske TrippTrapp stolen. Men det er sikkert mange andre bra stoler? Det som er greit med TrippTrappen er jo at man kan bruke den så lenge..
Maia&Mathias <3 Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Vi har en høystol fra Ikea. Koster 99kr og er helt topp!! Kom høyt ut på sikkerhetstester også og er veldig enkel å montere/demontere, tar liten plass og har forhøyelse i ryggen slik at lillegutt sitter veldig stødig. Er superfornøyd med den!! Eneste minuset er jo at han sikkert ikke kan bruke den lenger enn til når han er rundt 2 år tipper jeg...
Style_hunter Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vi har Chicco Polly Magic og er super fornøyd:) Ellers er også Tatamia fra Peg Perego super
smurf08 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Vi har en IKEA stol og er kjempefornøyd med den. Eneste minus er at den er meget lett - og gutten min (11mnd) elsker å kaste alt mulig på gulvet. Inkludert høystolen. Alt SKAL ned!! Han kan såvidt stå men løfter en pakke pamper over hodet for så kaste det i gulvet. Jeg har tenkt å skaffe en tripptrapp likevel - da unngår jeg å løpe etter han og si neineinei!! hele tiden. Og så synes jeg tripptrapp er kjempefin!!!
Mamma´n til lillemor Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 Lillemor har jo ikke begynt med høystol enda. Men vi tenkte å ønske oss Tripp Trapp til jul, da er hun 5 1/2 mnd og da har vi den klar. Jeg satt på Tripp Trapp veldig lenge fordi jeg er yngst i min familie og husker den godt. Blir gøy å ha det til lillemor også.
eplejente Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Vi har nettopp kjøpt stol. Var og så på alle de forskjellige modellene i butikkene. Kunne ikke forestille meg noen av de fargerike, svære greiene i vår lille leilighet. De kommer jo også med alle mulige funksjoner og stillinger, musikk og bevegelse til og med på noen av de. sikkert veldig god kvalitet altså... men det var ikke tvil om at Tripp Trapp var beste, smarteste og peneste valget her i huset.
Julle&LilleBus Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2009 Takk for svar alle sammen! Skjønner godt hva du mener eplejente. Den stolen du anbefaler StyleHunter, ser veldig god ut. Men den blir rett og slett for voldsom for vår lille leilighet (åpen løsning kjøkken og stue), gjør litt for mye ut av seg. Men sikkert veldig god! =) Kanskje man skal kjøpe seg en fra Ikea, for å spare/ønske seg TrippTrapp etterhvert? =) Er de ikke ganske dyre? Man skal jo gjerne ha med pute, bøyle, sperrestropp osv.
<3 Meg & prinsessen <3 Skrevet 16. november 2009 #8 Skrevet 16. november 2009 her har vi Fischer Price sin....=) og er super fornøyd....kan justere ryggen bakover og framover....begynte å bruke den når mini var rundt mnd....så bare tok eg ryggen litt bakover sånn hun ikke satt sånn framover....
Ranni Skrevet 16. november 2009 #9 Skrevet 16. november 2009 Vi hadde også tenkt å kjøpe tripptrapp, men endte litt ved en tilfeldighet opp med Kiddo i stedet og er kjempefornøyd. Ingen utstikkende bein å slå tærne på (men like stabil), enkelt å justere høyden på setene og kan klappes sammen med et håndgrep.
Julle&LilleBus Skrevet 16. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 16. november 2009 Ja, den Kiddo stolen så ikke så dum ut. Minnet jo ganske om TrippTrappen. Den skal sjekkes ut!
Gjest Skrevet 16. november 2009 #11 Skrevet 16. november 2009 Vi har både en ikea-stol (av den typen til 99 kr) og en tripp trapp. Tripp trappen blir ytterst sjelden brukt, synes ikea stolen er myyyyye bedre. Tipper tripp trappen blir bedre når hun blir større, men nå er ikea-stolen helt klart favoritten. Kjøpte med bord også - anbefales:)
Julle&LilleBus Skrevet 16. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2009 Fant ingen Ikea stol til 99kr. Men er kanskje den Antilop som er blitt litt dyrere? (129kr)
vik1 Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Vi har en roooooosa tripp-trapp til lille prinsessa vår. Brukt den fra hun var ca 6mnd. Hun er nå straks 11 mnd, og vi har vært kjempe fornøyd med den hele tiden
AO3 Skrevet 17. november 2009 #14 Skrevet 17. november 2009 Vi har en stol fra Brio (som ble best i test, leser altfor mange slik tester *hehe*), som er litt som en tripp-trapp-stol. Vi er kjempefornøyde med den. Dessuten synes jeg den er finere enn den klassiske tripp-trappen.
Style_hunter Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 Mange flotte stoler her, men ser at alle kun har sele som festes rundt magen. Prøvde stolen fra Ikea da min sønn var 6mnd og der satt han i 2min før han lente seg forover og holdt på å falle ut og kastet seg bakover og prøvde å sette føttene i setet for å reise seg opp. Kommer vel litt ann på hvor livlig barnet er. For oss var det ihvertfall helt nødvendig å ha en 5punkts sele som også går over armene og høy ryggstøtte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå