håpefull+gutt 07 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Ja...da er jeg vel gravid da. tok en test på ettermiddagsurin for 30 min siden, den ble svak svak men kom med en gang. tørr ikke slippe jubelen helt løs enda, ikm er i morgen, får ta en ny test på onsdag. *Håper håper* krysser alt jeg har...
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 En strek er dog en strek, og særlig med etterm.urin. gratulerer så masse!!!!!
Be Cool Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Ja, det er jeg enig i - en strek er en strek. Gratulerer så mye Strek på ettermiddagsurin må jo være positiv!! Mitt problem er at jeg også har IKM i morgen, men tror TR kom i dag. Skrev i innlegg litt tidligere i dag at jeg for-the-hell-of-it fyrte av en test jeg hadde liggende, siden jeg følte meg litt snytt siden tanta kom så tidlig. Og det kom en svak svak strek innen de fem min, og enda tydeligere etter 30 min. Var en Aco Preg test som kan leses av inntil 30 minutter etter testen, så man skulle tro at en strek er strek. Hadde jeg ikke begynt å blø (men ikke friskt blod, merkelig nok) i dag så hadde jeg jublet.... Men det er vel en kjemisk graviditet, da. Tester i morgen for ordens skyld men tror jeg er på dag 1 i ny pp, for å si det sånn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå