Gå til innhold

4 mnd siden fødsel, fortsatt vondt m samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er verre enn når jeg var jomfru, føles nesten for trangt men så tror jeg ikke det er det heller for når vi først har kommet igang er det ikke vondt lengre. Men det tar ca 5 min før vi klarer å få han inni meg...er skikkelig ømt/sårt...men vil at det skal funke nå..har tross alt gått 4 mnd og jeg revna kun veldig lite (2 sting) så skjønner ikke helt hva som kan ha skjedd.

I tillegg er det knusk-tørt...alt dette gjør jo ikke akkurat underverker for lysten...

Hva skal jeg gjøre? Har en gammel lege som jeg helst vil unngå å snakke om dette med (men han er dyktig ellers så vil ikke bytte lege), er det evt noen andre som man kan snakke om sånt med? helsestasjonen? eller er helsestasjonen kun for barnas eventuelle problemer?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ammer du? ammehormonene gjør ihvertfall at det blir forferdelig tørt inni der, og dermed vondt. 4 mnd siden jeg har født og hvis jeg ikke er superkåt og klar så kan gubben bare glemme det. Da er det fram me glidemiddel ;) Prøv det vel?

Ellers kan du bruke en krem eller stikkpiller som heter ovesterin (tror det skrives slik?). kjøpes reseptfritt på apoteket. Det står at man ikke skal bruke disse når man ammer, men jeg fikk anbefalt dem av en gynekolog, så det er trygt.

også må du si til typen din at han må bruke gooood tid på deg ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Her er det 7 mnd siden fødsel, og det gjør fremdeles vondt. Kan virke som det er arrvev som ikke er like tøyelig som resten. Men hvis vi bruker litt god tid, går det ganske bra. (og ev. glidekrem)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...