MamiK Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Hei alle jenter! Etter å a prøvd en stund, har jeg endelig fått en liten spire i magen. Vi er superglade alle sammen :-) Er førstegangravid, 27 år og lurer på mange ting. Har termin i midten av juli, hvis alt går som det skal. Noen her inne som har lyst til å holde kontakten fremover i svangerskapet? Til nå merker jeg at jeg har meget ømme bryster og at det skjer noe i magen... Stumpet røyken på dagen, og skal fortsette å være flink til å trene! Håper vi snakkes!
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Så moro! Gratulere så masse Jeg har selv prøvd i over 4 år, og er nå litt over 6 uker på vei. Ingen andre symptomer enn ømme bryster , tretthet og matlyst. Hihi Håper alt går bra for oss begge
Mamman til kasper og Elise Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Gratulerer så masse:O) Kom inn på terminklubber juli 2010.Der er alle julimammaer samlet:) Hvor bor du? Er selv 27 år har en sønn på 31/2 år og venter nr 2 2 juli. Gleder oss stort:)
konemor82 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Gratulerer! Jeg har også termin i juli, er nå 5+5.Dette er første for oss, og vi gleder oss utrolig mye!!
Løvinna30 Skrevet 16. november 2009 #5 Skrevet 16. november 2009 hei, vi har også prøvd en stund nå, dette blir våres første barn! Jeg testet positivt i dag jeg, jippi. Har termin ca 20 juli! Gratulerer så masse til deg og lykke til!
Fioli Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Gratulerer:) Vi har termin 25.juli, vi er veldig spente, for meg er det den første, han har ei datter fra før. Gleder oss. Jeg skal på ultralyd 26. november, da er jeg akkurat 6 uker på vei og håper å få se hjerteslag:) LYKKE TIL:)
millie+2klumper Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 Gratulerer så mye:) Hvor i landet bor du? Jeg er 26 år,fra bergenog har en gutt på 16 mnd og er nå 5+3 uker på vei med andremann:) Håper spiren sitter! men er litt redd for at jeg mister.. krysser fingre for oss begge:) Du har en spennende tid i møte:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå