Gå til innhold

God fangst, 18 egg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 egg? Wow!! :) Det va jo sinnsykt bra da. :) Gjorde kjempevondt etter uttaket mitt og...følte meg rimelig mørbanka nedi der... kjente det ganske godt i over ei uke etterpå og. Blir sikkert mer sår dess flere egg man får ut og.

Du må ha masse lykke til videre! :):) Håper på masse flotte befruktete egg som deler seg og deler seg og deler seg.... osv...! :)

Tusen tusen takk :) håååååper bare jeg får lov til å sette inn onsdag, de skulle visst måle noen verdier.., noe jeg ikke skjønte så mye av...

Det er en viss fare for at jeg ikke kan det da, men er det noen som vet hvorfor??

Greit nok å bli overstimulert, men hvorfor skal det hindre i at en kan putte inn et egg liksom?

Lenge siden du henta egg Phoenix1? Ruger du nå?

så bra med så mange egg da :-) Kunne de si noe om kvaliteten også eller? Høres fryktelig vondt ut.... fikk du noe smertestillende du kunne ta? Jeg fikk beskjed om at paraseth kunne taes... men jeg var heldig, trengte ikke... Sender en trøsteklem for magen og masse lykke til for fangsten din :-)

Annonse

De sa det så veldig bra ut, og at det nok kom til å bli befruktning av dette, men de visste jo mer i morgen da...

Skal også ta paracet, men skulle heller likt å hatt noe i armen som jeg fikk tidligere i dag :)

Må tisse nå, og gruer meg, for det er jo det verste, måtte drikke myyye vann også....

Hiv å hoi sier jeg bare :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...