Gå til innhold

"støl" nederst i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt en litt stikkende "stølhet" nederst i magen (er ikke støl av trening etc). IKM er 16-19 november. Pleier ikke ha en sånn følelse før mensen og ble sånn sett litt håpefull.. Men er det noen som har følt det sånn og vært gravide tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg merka det. trodde det bare var fordi jeg hadde trent, men det fortsatte, og jammen var jeg jo gravid. Masse lykke til med testinga. Klem

Skrevet

Hm.. Nå steg håpet bittelitt :) Takk skal du ha og gratulerer med baby i magen til deg :)

Skrevet

tusen takk. Sender masse baby st..............................................................................................................................................................................................................................................v. klem

Skrevet

Gratulerer=) Men du? Hadde du smerter først eller bare den følelsen? Eg hadde en dag her der eg hadde sykt vondt.. Nesten som noen kløyp eller drog.. Så dagen etter var eg støl. Hadde ikke trent..

Skrevet

Jeg har ikke hatt vondt, bare ubehagelig støl/stikkete liksom. Kan vel like gjerne være Tante Rød som sleper på masse bagasje eller ommøblerer etc, men jeg håper nå uansett:)

Skrevet

haha.. morsommt ja kansje.. NEi men håper du har en spire ;) Skulle bare ønske eg også hadde det ! Hadde stølhetsfølelse dagen etter..

En uke(nesten to) før hadde eg stikkinger.. og smålige mesnsmerter.. MEN Ingen mens endå.. så jaja, venter venter...

Skrevet

Heier på dere. Vil ha dere med videre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

=) Jeeij! Hadde vert kjekt! Tenk å fått en JULI/AUGUST Baby :) Og kunne gi denne "gaven" til mamma og pappa! :) De hadde jo blitt superglade for å bli besteforeldre!

Skrevet

Så spennende jenter! Jeg hadde skikkelige "rivninger/stikkinger" i går. Da kom det en miniblødning en gang jeg var på toalettet. LItt sånn lysrosa vannmelonfarge. I dag har jeg foreløpig ingen TR, men tror den kommer hele tiden og løper på do i eningen. IKM i dag eller i morgen. Trodde tanta kom i går, men i dag har jeg et pittelite håp selvom jeg prøver å være rolig for ikke å bli så skuffet...

Lykke til da!

Skrevet

hei,

ville bare gi deg litt mere håp....

jeg har ikm samme som deg, samme stølhetsfølelsen nederst i magen, og litt annerledes murring/ stikking nederst i magen.

klarte ikke la være å ta en test da de hadde kommet i posten i dag når jeg kom hjem fra jobb................... altså - på ettermiddagsurin fikk jeg en ultra svak test men det var da en strek. tørr ikke slippe jubelen løs enda får vel vente et par dager til.

ta en test du....

masse lykke til, krysser det jeg har.

Skrevet

Signerer! Vil dere skal bli med oss inn i 1.tri!

You go girls. Sending you a lot of babydust!

Skrevet

Hei. Jeg har ikm rundt den 20 og har akkurat som deg denne støle følelsen nederst i magen, og av og til så kommer det små rivninger. Har aldri kjent noe slikt før mens, så noe må det vel være.

Ønsker deg lykke til!

Skrevet

Hmm, jeg har hatt sånne stikninger idag og har lurt litt på hva det er.. Jeg har ikm på onsdag og er ikke som jeg pleier i det hele tatt, er veldig rart. Har vært vond i korsryggen idag, hatt noen slags rivninger i livmorområdet et par netter nå og jeg har klødd noe veldig på den ene puppen i to dager nå av en eller annen grunn.. Er det og et symptom eller bare noe helt annet? Jeg prøver og ikke få forhåpninger, men når det er andre som har det på samme måte blir jeg jo litt håpefull allikevel da.. hehe. Er bare 2pp for oss så jeg regner egentlig ikke med at den sitter så fort, men kanskje jeg må ta en test snart... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...