Gå til innhold

Beskriv en person du kjenner til i virkeligheten som du tror er en del her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke nevn navn eller sted, men beskriv såpass mye at en som kjenner henne sannsynligvis ville kjent henne igjen ;)

Morsomt å se om det er noen som blir gjenkjent her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg kjenner deg HI du bor på østlandet og har en baby på rundt året. Har mørkt langt hår og lesebriller. Liker å bake og reality serier

Skrevet

Det kunne vært meg, bortsett fra bakingen ;-)

Skrevet

Ok nei jeg blandet deg med en annen som likte baking. Du driver jo med scrapping

Skrevet

jeg vet med sikkerhet at iallefall 4 fra samme bygd som meg er her inne...

men jeg tror ikke de vet hvem jeg er, jeg har litt mer anonymt nick enn de har, og jeg skifter nick med jevne mellomrom så jeg ikke skal bli gjenkjent...

alle venninene mine vet at jeg er på BIM; men de vet ikke nicket mitt..

Skrevet

Hehe da er det nok ikke meg ;)

Skrevet

En jeg tror er en del her inne:

Bor i i Nord Norge hun er der i fra, 28 år, har en sønn som akkurat er fylt 2 år som har et navn som ikke er så vanlig,hun har en yngre søster og en yngre bror, er gift, har grått hus det er ganske nyoppusset, er ganske rolig av seg

Hun tror jeg er mye her inne :D

Skrevet

Hei 15.14. Hun tror jeg at jeg også kjenner :) Øverst i norge kansje? ;)

Skrevet

Jeg vet om ei som har en gutt med Downs syndrom og 3 andre barn som er her en del. Hu snakker rett fra levra og kommer med gode råd. Synes hu virker veldig reflektert og oppegående

Skrevet

Henne da:

30 år, har tvillingejenter, langt mørkt hår, går bare i sorte klær, har hatt mange kjærester men er gift nå, jobber i fiskeindustrien, de holder på å bygge hus

Skrevet

15:18:

Jepp, øverst i norge helt riktig ;) Stikkord: "sundt" ,hehe. Hvordan er hun du tror det er?

Skrevet

Jeg tror jeg vet hvem hun er ja hvis hun er vestlending.

Skrevet

Jente på noen og tyve år. Har en jente på ca et år. Førskolelærer og gift med en rolig og snill mann. Hun liker å trene.Fra Karmøy.

Skrevet

Ei som har blitt fratatt flere barn av BV holder til her inne. Hun har ingen barn hjemme hos seg nå, men hun leser og skriver innlegg. Hun ganske langt sør. Vet av henne gjennom noen jeg kjenner. Hun klager hele tiden på facebook over BV, og vet ikke at BV følger med på aktiviteten hennes der, siden hun har lagt til mange fremmede mennesker som hun ikke aner hvem er. Hun skriver oppdateringer på FB flere ganger daglig noen ganger, over hvor grusomme barnevernet er. Hun har også kommet med merkelige trusler mot fosterfamilien. Meget spesiell dame, men underholdende lesing på FB.

Skrevet

2 barnsmamma fra Trøndelag. Har gutt og jente, trives som mamma.

Nydelig langt lyst hår.

Skrevet

stikkeord Sundt? nei dr rammla jeg av ;) hehe. hun jeg tenker på har halvlangt mørkt hår, ca 175 veldi pen :)

Skrevet

Hun jeg tenker på er også ca 175 høy og har mørkt halvlangt hår, gutten hennes har brune øyne. Ellers er hun er slank, søsteren hennes er veldig pen!

Skrevet

Gift me e tvilling kansje? :) Kan godt være vi tenker på samme her, høres litt sånn ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...