Panterjenta85 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 hehe... ja man lurer på så sykt mye rart når man plutselig oppdager noe nytt. Har ei snuppe på snart tre måneder som har blitt forkjøla. Det er ikke veldig mye, men værst om natta så vi må opp en gang og gi saltvannsdråper og la henne få nyse littegranne så busene kommer ut. Men i går oppdaget jeg plutselig at hun har en del ørevoks i begge ørene også... Får man automatisk mer ørevoks når man er forkjøla? Er det naturlig at så søte små babyer også har ørevoks? Eller er det faktisk tegn på at hun har noe betennelse? Håper virkelig ikke det er sistnevnte, for det er jo SÅ vondt! Hun viser ikke noe tegn til ubehag når jeg dytter /drar litt i øret og er ikke noe rød på ørene. Ikke virker hun mer plaget enn vanlig heller, bortsett fra at jeg føler hun sover litt mer om dagen.
♥♥♥ Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Er nok helt naturlig med ørevoks hos våre søte små. Oppdaget for noen mnd tilbake at snella hadde endel ørevoks, syntest det så mye ut husker jeg. Har spurt både helsestasjonslege og fastlege, og de sa ho har normalt med ørevoks.
lille sprelle Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 helt normalt tror jeg - var en del her ihvertfall... tok det som hadde rent ut av selve øregangen forsiktig med q-tips mens jeg ammet
Gemini7 Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Snuppa mi ahr alltid masse ørevoks, om hun er forkjøla eller ikke. Kommer kjempefort og, i løpet av et par dager i blant.. men legen sa det ikke gjør noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå