Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Del Skrevet 16. november 2009 Hei. Hver gang jeg går inn på et innlegg eller forum så dukker det opp en Duploreklame. Kan dere få gjort noe med dette så jeg slipper å klikke den ut hver eneste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 16. november 2009 #2 Del Skrevet 16. november 2009 Den skal egentlig bare vise seg 2 ganger i uken, men desverre er det slik at den begrensningen som er lagt inn ikke virker hos alle. Vi jobber med å finne ut av hvor feilen ligger og takker så lenge for tålmodigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 16. november 2009 #3 Del Skrevet 16. november 2009 Burde dere ikke da heller kuttet ut denne type reklame til dere finner ut hvordan den fungerer som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Forhåpentligvis er det ikke så mange som har dette problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 16. november 2009 #5 Del Skrevet 16. november 2009 Usedvanlig arrogant holdning, Janne. Det er flere som har klaget på reklamen deres generelt og pop up reklamen spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
It's all about me Skrevet 16. november 2009 #6 Del Skrevet 16. november 2009 webmaster Janne Jeg har ikke dette problemet lenger, men hadde det. Så vet hvor utrolig irriterende det er. Og følger man med her med et halvt øye er det ikke vanskelig å få med sag at mange har det problemet fremdeles. Så sålenge reklamenen fungerer så feil som den gjør burde den fjernes til problemet er fikset. Et slikt svar viser bare nok en gang at dere ikke tar ansvar på en profersjonell måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 16. november 2009 #7 Del Skrevet 16. november 2009 Amen til Frokostquiz (regner med en viss ironi i nicket, lol). Kjente blodtrykket gikk opp noen hakk i sted. Det er vel egentlig ikke noe nytt at markedskreftene råder, men denne siden er så flott et samlingssted at det er trist om det bukker under eller skifter profil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birka Skrevet 17. november 2009 #8 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har dette problemet, og finner Duplo like irriterende som den ull-reklamen dere hadde tidligere. At den kun skal dukke opp to ganger, er jo et pussig argument som funker dårlig for folk som får magesår av pop-up reklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå