smurf08 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Lurer på om dere har noen tanker om fine gaver til en gutt som blir snart 1 år? Han er veldig interessert i små ting som lager lyd og han kan sitte leeenge og finne ut av ting. Synes det er vanskelig å få inspirasjon i en lekebutikk - da er det såååå mye at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Men kanskje dere har noen tips? Tenkte å lage en ønskeliste for å prøve å styre besteforeldre og tanter litt i riktig retning for både bursdagen og jul - selvfølgelig helt frivillig, om de ønsker å gi noe annet så får de lov. Men prøver å unngå å ende opp med masse ting som er absolut ikke brukbart (som det har blitt en del av så lenge jeg har vært kjent med dem). Må sies at jeg ikke er norsk så noen kulturforskjeller kan det nok være ;-)
Sistah*G07*J09* Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 putteboks fingermalingsett med forkle osv? gåbil spader/bøtter til å ha i sandkassa/snøen duplo little people ullundertøy dette var noe av det vår gutt fikk i 1årsgave ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå