Gå til innhold

Skal vannet gå i madrassen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er reklame for innlegger med dette nicket skrev om produkter for samme navn her inne på dib for flere måneder siden.

Jeg vil si at det er liten sjans for vann i sengen, men det kan skje.

Første hos meg fosset ut , men etter at jeg hadde kommet meg på toalettet.

nr to gikk i stua, men da klarte jeg å hoppe ut på gulvet unna sofa og teppe

tror jeg ville kjøpt noe som jeg kunne bruke til babyen / barn senere om jeg skulle kjøpt noe. KJøpte ikke noe jeg

Satt på håndkle i bilen til sykehuset med nr 1 men i pappas bil med skinnseter var det ikke noe pes

Med nr to så lå jeg i ambulansen og da tenkte jeg ikke videre på vann gitt, mere på å holde ut

Annonse

Hvor mye fostervann skal det være?

Mengden fostervann øker frem til tredje trimester, og er vanligvis størst rundt 28. til 34. uke. Da er det gjerne i underkant av én liter fostervann. Mengden holder seg ganske stabil, men synker noe mot fødselen (ca. 600 ml fostervann er vanlig ved termin). Når terminen er passert, synker mengden fostervann hurtigere.

kopiert fra babyverden:

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Fosterets-utvikling/Support-systemet/Hva-er-fostervann/

Det står: .....opp til 4 liter.......

(Kylie finnes i forskjelige suge evner 1Liter, 2 Liter , 3 Liter og 4 Liter)

Kylie Kladden er vaskbar på 85 C og tåler opp til 300 vask.

Senere (etter vask på 85C )kan man jo legge den i sengen til minsten,som andre har vært inne på. Da har man en beskyttelse for uhell på han/hennes madrass.

Eller man kan bruke den som en stellematte under stell.

Så dette er ikke dyrt,men billigere en engangskladder.

(Pris for Kylie kladd 250kr/300vask = 0.83kr).

voldsomt til reklame da! mååå bare kommentere: det skal jo litt gjøres at babyen/barnet tisser i sengen sin 300 ganger da.. siden du nå nevner pris og slikt. en annen ting er at man får kjøpt tisselaken på kid o.l butikker til under 50 lappen.

Et tisselaken er ikke det samme som en flergangskladd.

Forskjellen er jo at flergangskladden har god sugeevne og det har ikke tisselaken.Tisselaken er kun et plastikk trekk,som ikke har noen absorbasjonsevne.

Og uhell skjer,og som jeg prøver å forklare :

Kan du bruke kladden mange steder ikke bare i sengen,men på stellebordet,i leke grind ,om sommeren i vogna og i bilen for den sak skyld...

Ok : )

Dette hørtes ut som reklame, og ikke nødvendigvis råd fra en flergangsfødene.

Alle mine fødsler starter med to dagers murringer, slimproppen som fredelig sitter igjen på dopapiret etter et normalt dobesøk, og deretter kommer riene, og vannet går ikke før jeg omtrent har pressrier..

Så; min NYE svanemadrass får nøye seg med tisselaken til 20 kroner fra JYSK, overmadrassen får tåle litt i TILFELLE det skjer noe denne fjerde gangen...

Dette syns jeg ble en tåpelig reklametråd, sorry!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...