Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok test i måres på dag 10... svakt positiv,men nå blør jeg... drit å dra.. tenkte ike jeg kom til å blø når jeg går på progynova,men den gang ei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet ingen ting sikkert før du har fått svar på blodprøven, så ikke gi opp helt. Man kan få mens og allikavell være gravid. Men kjenner følelsen når mensen kommer så føler med deg. Klem

Skrevet

takk for de Fru Nina,satte inn 2 egg,så kansje det er de ene som takker for seg... Mensmurringer enda,men brun utflod nå... Magefølelsen er ikke på topp akkurat nå nei...

Skrevet

Huff da...nedtur...trist og vondt først i himmelen og så boms ned...opplevde det samme nylig...men det er jo mange som blør tidlig da...vet ikke hva du har av erfaring fra tidligere graviditeter? Ikke gi opp enda!!!

Lykke til...huff dette er tøfft...

Skrevet

jeg blødde ikke en dråpe da jeg var gravid for 4 år siden... så jeg vet ikke helt... får ta tiden til hjelp...

Skrevet

oi kan man beg å blø med progynova??? jeg har hatt farget utflod dvs farget crinone, det hadde jeg i sommer og, dette kom i går, jeg antok bare at det var såre slimhinner jeg=S er kun på dag 6 da vel og merke...

jeg spurte på haukeland om jeg ville få mens, men dem sa nei...blæh..håper du kun har festeblødning, det har jeg hatt ved begge mine, den ene sitter her og er 4 år den andre forsvant i havet for noen uker siden...

æsj håper virkelig det bare er festeblødning på deg*klemmepå*

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Vet hvordan du føler det!

Hadde blødninger fom rd 10 tom 7+4 sist gangen, var et mareritt og nærvene var i helspenn hele tiden, men det gikk da bra :)

Det er egentlig ganske normalt å ha litt blod i begynnelsen har jeg funnet ut.

Her kommer det litt rosa eller litt brunt ut sammen crinonen hver dag. Siden jeg har vært igjennom dette før tar jeg det overraskende bra....

Men jeg har målt hcg på rd 12 som viste 100 og en ny prøve i dag på rd 14 som jeg får svar på på mandag. Vil føle meg bedre når jeg hører (forhåpentligvis) at den har steget fint...

Dette er en berg og dalbane, men det er verdt det til slutt når det går bra!

Skrevet

jeg slutta å blø i går... tok ny test i dag.. svakt positiv,.. så de er visst enda håp... men må vel ta blodprøve for å sjekke stigning.. ovæææææææææææ!!!! jeg krysser fingre for oss alle!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...