Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Gutten min er nesten 1 år og har helt fra fødselen ikke likt sin egen seng. Han startet i bhg i forrige uke og nå har legging og soving blitt enda vanskeligere. Han griner og skriker så fort vi legger han i egen seng. Selv om vi sitter ved siden så roer han seg ikke ned. Og som de fleste her på forummet: han klarer å holde ut lenge. Tidligere kunnen vi legge han, sitte ved siden av i 5min og da sov han. Våknet han så var det smokk, litt kos og sov videre. Så begynte det å ta litt lengere tid før han sovnet. Nå tar det lenge, og våkner han, da er det ikke "sint" gråt men en intenst gråt som høres ut som han har sett verdens største spøkelse. Har vært på ferie for ikke så lenge siden og får å unngå å vekke hele hotellet så tok vi han mellom oss. Da sov han som en prins så fort han legges ned, meget tett inn til meg og sjekker jevnlig om jeg er der. Sover godt jeg, men synes nok at det er bedre om han skulle sove i eget seng. Har prøvd med en tskjorte i senga hans, men det hjalp kun et par netter da han var 4mnd. Har prøvd opp-ned, og en mild ferber. Jeg føler meg så trist når han har det sånn. Sier til meg selv at dette går nok over, men i det lange løp blir det jo slitsomt for alle. Har dere noen tips på hva som kan funke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå