Gå til innhold

Dere som har totalrenovert bad. Hvor stort var det? Hva gjorde dere og hvor mye kostet det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er et storforlangende spørsmål, men jeg lurer veldig.

vi regner ca 50 tusen til dusj, blandebatterier, vask, do og fliser. Vegger og eventuelle spotter i taket har jeg ikke funnet ut av enda. Og det er mulig vinduet må byttes..

Vi regner med at det hele kommer på rundt 100 000kr om vi gjør mye av jobben selv.

Det er et lite bad. Plass til badekar, vask med skap under og do. Helt ok størrelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kom på ca. 95 000,-

Ikke stort bad, var egentlig toalett og bad vegg i vegg.

Så vi slo ned vegger, fjernet fliser, fjernet varmekabler siden det bare var kabler på badet og ikke på toalettet.

Byttet og flyttet sluk, flyttet varmtvannberederen, flyttet vasken til andre siden av rommet, flyttet da selvsagt vannuttaket fra den veggen også.

La opp til vaskemaskin.

Nytt støp,nye varmekabler,ny membran, nye fliser på vegg og gulv. nytt badekar m/dusjvegg, ny badromsinnredning, vi brukte samme toalett. Senket taket og la inn 6 spotter, det var ca. 3-2 for mange:-) og bevegelsessensor. Tror det var 5 kvm

Dette er noen år siden nå altså i 2002.

Skrevet

Vi gjorde bare rivingsjobben selv.

Skrevet

Jeg lurer også veldig på dette. Badet vårt er 7-8 kvm

Vi skal ha nye varmekabler, fliser på gulv og deler av vegg. Alt av rør og vann er på plass. Skal ha ny do, innredning og dusj.

Hvor mye koster det ca å få noen inn til å ta kun gulv og evt tilkobling? Resten tror jeg vi kan fikse selv?

Skrevet

Hei 12.52

Jeg la ut samme innlegg på skravle. Der har det også kommet noen gode svar :)

HI

Skrevet

Rett i overkant av 100 000. 15 kvadratmeter stort med fliser på både gulv og vegger. (Men ikke akkurat noen billige fliser;) Va la membran, bygget ut, byttet rørsystem i tillegg. Brukte snekker, rørlegger og fliselegger svart til det vi ikke må ha på papiret (i tilfelle noe skulle skje) Kjøpte boblebad, dusj og ny innredning så var ikke om å gjøre det billigst mulig, men ble flott, stort og savner dette badet fryktelig etter at vi flyttet! Hehe. Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...