Lille My venter spent<3 Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 I går 12dpo hadde jeg en lys rosa utvannet miniblødning da jeg var på do på kvelden. Hadde skikkelige menssmerter og ømme pupper. I dag 13dpo er ikke tanta kommet enda, har fortsatt mensmurring men puppene fins ikke ømme. Skal jo ikke ha mens før i morgen etter el, men syklusen kan jo variere med et par dager. Var bare så rart at det kom blod i går og at det er helt tørt i dag. Tok en test lørdag 11dpo men den var helt negativ. Er det dette som kalles spotting? Har aldri hatt det før. Noen som har peiling?
Lille My venter spent<3 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2009 Er det ingen eksperter som kan forklare meg dette "mysteriet"? Er så spent:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Det kan være spotting ja. Dette kan du få et par dager før mensen. Jeg har hatt dette flere ganger, utrolig irriterende. En dag med spotting, en dag tørr og så kommer mensen. Dette kan være forskjellig fra person til person. Og så er det jo de som også får en liten blødning da de er gravide..! Veldig vanskelig å vite. Enten gravid, eller ikke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå