Gå til innhold

6+4 eller 7+4 idag. Noen flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga. min lille SA hendelse 24.sept, er jg ikke sikker pä hvor langt jg er pä vei..

Jg velger ä "hoppe over 8. uken" tankemessig sett. Dvs. at jg denne uken er i min sjuende uken (6+4), og neste uken er jg i min niende uke (8+4) :)

Jeg har levd BIM isolert i over en uke (ikke helt frivillig), og har lyst til ä oppdatere meg litt om hvordan det gär med "gamle" kjente.

For tiden er jg konstant trött. Om det har noe med situasjonen jg er i eller om det har noen hormonell tilknytning, ikke vet jg. Konstant smäkvalm og irritert over folk rundt meg. Hva med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å se deg igjen! Er også 6+4 idag (har dessverre ikke mulighet til å hoppe over neste uke her!)

Kvalm..kvalm..hele tiden kvalm. Går rundt og prøver ikke å kaste opp på folk.

Skrevet

:) Jeg holder meg hjemme, så jg slipper å ta hensyn til folk...er nok ikke fullt så glad for det siden jg føler meg nokså rastløs med så mye fritid..hehe

Får begynne å trene igjen, tror jg:)

Skrevet

hei :)

er 7+4 i dag, var 7+2da formen dabba helt ut..ikke gkort noe annet enn å sove bort hele helgen...

i dag har jeg vært svimmel,kaldsvettet og kastet opp (men ikke kvalm direkte)

Skrevet

Ojojoj..det var da heftige greier du beskriver der!!

Gleder meg selv til å komme hjem til helgen, da skal jg også få utløp for trøttheten min. Nå er jg hjemme hos family'n og hvert steg analyseres...irrr

Føler meg som en trassig tenåring all over again..hehehehe

Skrevet

hehe.. ja kjenner hormona ikke er som de har vært.....

jeg er ganske følsom nå har jeg funnet ut,skal nesten ikke noe til får jeg skal begynne og sippe til tider....

før dette så er jeg egentlig ganske tøff av meg (ikke for og skryte) og tålte en trøkk.... men virkelig snudd seg helt....

håpe det gir seg om 4-5uker da går jeg inn i 2termester

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...