Gå til innhold

Drømmer!

TrineHelen med juniknøtt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe....har ikke begynnt å drømme enda...men husker at jeg drømte mye rart sist jeg gikk gravid...hadde drømmer om at jeg kunne åpne magen og kikke inn...en gang drømte jeg at jeg fødte en baby som kunne både gå og løpe med engang...det var kjempe slitsomt...den var så liten og løp så fort at det var vanskelig å passe på hvor den var;)

Etter at jeg fødte hadde jeg en annen rar, merkelig og helt syk drøm...jeg drømte at jeg stod opp for å finne vesle jenta mi, men hun lå ikke i vogga. Jeg lette etter henne....så hører jeg at samboeren min spør hva det er jeg holder på med (det var ikke drøm, for jeg var faktsk oppe i søvne og lette). Jeg svarer at jeg leter etter baby'n, men at jeg ikke kan finne henne...men så sier jeg..."ta det her, jeg tror det er hodet hennes"...(helt skrudd vettu)...da våkner jeg av at samboeren min skrur på lyset og sier...men det her er jo et kulelys...hehehe... Utrolig hva man kan drømme ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140989256-dr%C3%B8mmer/#findComment-140990272
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...