Gå til innhold

uke42.jenter?????hvor er dere i verden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

da blir det vel ei jente om dere ikke lykkes nå.., men tenker som deg, alt er velkomment. Jeg ønsker meg veldig et friskt barn, håper jeg får det. Var på ny ul i dag begge vokser med fin hjerte lyd så langt. sist var de 10,3 og 7,9 nå var de 20 og 17... fikk litt panikk i dag da det gikk opp for meg at jeg kanskje skal bli tvillingmamma igjen, jeg har hele tiden tenkt at jeg er ikke så heldig å får tvillinger 2 ganger.... det er jo ikke så stor prosent sjanse..ja ja vi får se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herre gud da blir du sannsynligvis 4 barns mamma i juli? Snakk om at ting kan forandre seg, skjønner godt du ble litt grepet av panikken ja. Du vet jo hva det innebærer med tvillinger også. Må smile her jeg sitter :-) Vanvittig at det skulle bli sånn klaff første gangen på Hausken da. Ja sitter med en haug med papirer ang. adopsjon, hva det innebærer, mulige reaksjoner fra barnet etter henting osv. og det er ikke bare bare dette her, men vi er innstilt på det 100%. Jeg er forsåvidt glad vi har et barn fra før så jeg vet mere hva det innebærer, og vi ønsker å adoptere ikke et så lite barn som mulig men fra 2-3 år sånn at aldersforskjellen ikke skal bli så enorm. Da er det godt å vite hva det innebærer med et barn i den alderen. Det vanskeligste blir jo helt klart språket da sånn jeg ser det.

Skrevet

Ja også hva barnet har opplevd ikke minst, noen har jo ikke hatt det beste utgangspungtet. Det er nok veldig godt å ha barn fra før, så har man erfaring. Håper ikke dere må vente for lenge, Kanskje det blir full klaff i januar? Spennende.

Ja Hausken har en offentlig godkjent undersøkelse gående og 50 prosent lykkes faktisk der etter 3 offentlige miss forsøk, så det er jo et håp for mange..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...