sessanFØDEKLAR ! Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Akkurat nå om dagen er min El i farta =) Akkurat som alle andre pp så begynner jeg å lete etter tegn.. Jeg må le av meg selv, for jeg kjenner at puppene er ømme og kvalmen er der. ( ja hvor rar i hodet kan jeg bli) I går når jeg hadde lagt meg så lå jeg å tenkte på dere jentene her inne, hvor utrolig godt det er å ha dere og høre at det ikke bare er jeg som blir rar =) Etter vi hadde hatt sex i går , da jeg lå der med bene høyt opp etter veggen , så kom jeg til å tenke på det som ALLE sier til meg. JA at jeg ikke skal tenke så mye på det å bli gravid for da skjer det lettere.. DET skal jeg fortelle dere at ikke er så jæv... lett når du ligger der med bena høyt hihihihi... for det er jo ikke akkurat så mange andre ganger bena mine ligger slengt oppetter veggen !! Masse lykketil til alle sammen her inne =) dere er en super gjeng klem
AnnaA+T Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Thihiiii Herlig innlegg!! Vi er faktisk ganske gale hele gjengen..haha!! Jeg kjente MASSE symptomer denne pp`n.. Og jeg klarte ikke akkurat tenke på noe ANNET når vi hadde sex rundt EL.. Tenkte bare svøm på,svøm på..hahaha :) Men hipp hurra for oss uansett!! Masse lykke til denne pp :)
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 16. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2009 svøm ja hehehe... kjenner nesten at dem treffer !! hehehe RARINGER vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå