Gå til innhold

Ny EL og denne jenta er klar !! hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå om dagen er min El i farta =) Akkurat som alle andre pp så begynner jeg å lete etter tegn.. Jeg må le av meg selv, for jeg kjenner at puppene er ømme og kvalmen er der. ( ja hvor rar i hodet kan jeg bli)

I går når jeg hadde lagt meg så lå jeg å tenkte på dere jentene her inne, hvor utrolig godt det er å ha dere og høre at det ikke bare er jeg som blir rar =)

Etter vi hadde hatt sex i går , da jeg lå der med bene høyt opp etter veggen , så kom jeg til å tenke på det som ALLE sier til meg. JA at jeg ikke skal tenke så mye på det å bli gravid for da skjer det lettere.. DET skal jeg fortelle dere at ikke er så jæv... lett når du ligger der med bena høyt ;) hihihihi... for det er jo ikke akkurat så mange andre ganger bena mine ligger slengt oppetter veggen !!

Masse lykketil til alle sammen her inne =) dere er en super gjeng

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thihiiii :) Herlig innlegg!! Vi er faktisk ganske gale hele gjengen..haha!! Jeg kjente MASSE symptomer denne pp`n.. Og jeg klarte ikke akkurat tenke på noe ANNET når vi hadde sex rundt EL.. Tenkte bare svøm på,svøm på..hahaha :):)

Men hipp hurra for oss uansett!! :D

Masse lykke til denne pp :):)

Skrevet

svøm ja ;) hehehe... kjenner nesten at dem treffer !! hehehe

RARINGER vi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...