Gå til innhold

Vi sitter helt fast med jentenavn..!

Anbefalte innlegg

Helt siden vi fikk vite det var jente, har vi slitt veldig med jentenavn. Trodde det skulle være vanskligere om gutt, men det viste seg å være feil.. Storesøster heter Helene.

Vi har tenkt på mye ... Hanna Sofie, Vilja, Sofie, Julie, Mari, Ingrid, Elise og Amalie. Men vet ikke. Liker Hanna Sofie spesielt godt, men kansje dumt med enda et navn på H? Sofie alene går jo, men er det for tantete? Sambo liker godt Karoline men jeg synes det er for kjedelig..:o Tror lillemor forblir navnløs jeg, hvis vi ikke skjerper oss!.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140988604-vi-sitter-helt-fast-med-jentenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Martine

Maiken

Birte

Sofie

Maja

Jenny

Kaja

Tiril

Pia

Maria

Julia

Victoria

Pernille

Josefine

Marielle

Sandra

Benedicte

Annika

Celine

Miriam

Iselin

Camilla

Marita

Eirin

Lilly

Herdis

Linnea

Gøril

Lillian

Emilie

Mari

Sigrid

Kristine

Ellen

noken forslag...håpa da var noken som falt i smak=)

Annonse

Maja

Hanna Sofie

Vilja

Sofie

Julie

Mari

Ingrid

Elise

Amalie

Caroline

Av disse liker jeg Maja, Julie og Caroline godt :) Hva med Sofia? Elsker det navnet!

Martine

Olivia

Celina

Isabel

Maria

Mira

Madeleine

Felicia

Filippa

Linnea

Sara

Leah

Nora

Matilde

Sofie er mye brukt ja, men har altid likt det navnet, selom det er poppis. Jeg har jobbet i barnehage, så forbinder en del navn med noen, men ikke de jeg har på lista=) Der jeg jobbet var det noen tvillingjenter som het Filippa og Lydia, som du nevner:-) Ellers var Petrine litt kult:-)

Mange fine anvn du kom med her.

Jeg likte:

Martine

Olivia

Maria (men søsteren min heter det så er uaktuelt)

Madelen (skrevet sånn)

Filippa (synes det er et kult navn, men har assisiasjoner til en jente jeg møtte da jeg jobbet i barnehage)

Linnea (POPPIS?!)

Sara

Leah

Nora

Matilde¨

Synes spesielt Nora, Matilde og Olivia er fine. Vil kansje satse på E ending siden storeøster Helene har det. Blir dumt med spanske Sofia til Helene, selom det er et nydelig navn=)

Det skal ikke være lett nei:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...