magica og lille tryll ♡ Skrevet 16. november 2009 #1 Skrevet 16. november 2009 Jeg har til nå brukt citybag til snuppa på 4 mnd. Men hun er tydeligvis av det lange slaget, for når jeg putter oppi vinterposen så får ikke hun plass. Har nå tatt fram sportsdelen, men problemet da blir jo at hun kaver så fælt at jeg er redd for at hun skal falle ut i fotenden. Må jo kneppe av den stroppen som skal gå mellom beina på ungen når hun blir litt større vel, for ellers blir det ikke plass til vinterposen her heller. Syns dessuten det ble litt klumpete med seler, sideputer, og vinterpose. Ble litt vel trangt rundt hode liksom. Hmm noen med erfaringer med lange barn i denne vogna? Nå skal det være sagt at jeg ikke har giddi å lese bruksanvisningen da, ville spørre dere kloke damer først ;o)
Gulljente+gullgutt Skrevet 16. november 2009 #2 Skrevet 16. november 2009 Vi har denne vogna og hun har brukt sportsdelen siden hun var vel 5 mnd. Vi har pose i vogna, og har klippet opp i ryggen på posen for å få selene igjennom. Det er laget klar hull i noen poser, andre må du klippe opp ( du ser sømmene hvor du skal klippe). Da har det gått fint for oss, hun sitter trygt og godt. Var det dette du mente? Jenta vår er lang, var 54 cm ved fødsel og 76 cm på 9 mnds måling.
vib83 Skrevet 16. november 2009 #3 Skrevet 16. november 2009 Vi har også City Cross og en veldig aktiv gutt=) men han ligger trygt og godt så lenge han har selen på (klippet hull til selene vi også)... =)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 16. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2009 Hehe... selvfølgelig *slår meg på panna og føler meg dum* ;oP Tenkte som så at de bare skulle brukes når ungen kunne sitte, men skjønner jo nå at det er lurt å bruke de allerede nå. Eeeeh kan jeg skylde på ammetåke tro?
lita78ღ Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg synes også den er trang. Har akkurat tatt den i bruk (ikke selene - kanskje jeg også bør gjøre det), og med voksiposen er det trangt. Skjønner ikke hvordan det blir når han blir enda større... Har tatt av bøylen over bena så jeg slipper å tre posen nedi under den, og bruker sånn fottrekk som festes i kalosjen. Han detter ikke ut av dette, det er jeg helt sikker på. Men når man begynner å bruke selene, lar dere posen ligge fast i vogna? Jeg pleier å legge småtten ned i posen for så å legge posen i vogna, men det blir vel trælete hvis man etterpå skal tre inn selene...eller finnes det noe triks?
Gulljente+gullgutt Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Har posen alltid i vogna :-) Har emmaljunga sin pose, den er kanskje ikke så tykk som voksi? Fungerer fint her
magica og lille tryll ♡ Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2009 Jøss går det ann å ta av bøylen? Så flott, det forenkler jo tingene ) Slipper jeg å tre henne nedi posen... Jeg har en Artlander pose som nå ligger fast nedi vogna. Ser for meg at det blir vanskelig å få selene gjennom de hulla med unge oppi posen ja. Godt det ikke bare er jeg som syns den var litt trang. Men det er vel prisen man må betale for en såpass lett vogn sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå