Gå til innhold

...den etterlengtede jenten vår er kommet, og navnet er...

Anbefalte innlegg

...Gunvor Christine!

Litt tungt vet jeg noen vil synes, men vi kom tilbake til det hele tiden. Gunvor går igjen i begge familier, og min far heter Gunnar, så der er navn nr 1........mellomnavnet har vi valgt for det går igjen i min familie, nyligst hos min tante og meg. :)

Jeg trodde en stund at det skulle bli Gunvor Alice, men min mann kjempet på for GC, og det ble riktig i mine ører etter hvert. :) Jeg var litt redd for at det ble dumt å gi min datter et av mine navn, men jeg bare skylder på mannen, hehe. Dessuten har jeg alltid vært glad i mellomnavnet mitt. :)

Jeg ville takke alle for hjelpen her inne, jeg fikk mange gode råd og forslag!!! Lykke til med navnevalget alle sammen, det er jo neimen ikke lett. :)

klem fra meg og Gunvor Christine!

Fortsetter under...

Kjempefint navn=)=) gratulerer så masse med veslejenta=)=)=) Kjekt at noken viderefører slike gamle navn,så ikkje alle får moderne navn...

Har sjølv Christine som mellomnavn,og er fornøgd med da=)

Gratulerer så mye meg lillejenta og navnevalget! Hun fikk et fint og klassisk navn syns jeg! :o) At dere valgte Gunvor som er et såpass gammelt navn gjør at Alfred sitt navn virker enda mer stødig, selv om det begynner å bli populært. Fin kombinasjon og bra jobba!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...