Gå til innhold

Gir opp! Kommunen er tom for vaksine!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann og datter skulle ta vaksinen torsdag til uken, siden jeg ikke har fått tatt den ennå og ikke kan den helt ennå (må komme over i 2.tri først). Nå ser jeg at de foreløpig har avlyst videre vaksinasjon fra denne uken. Dvs at all vaksinereing blir forskøvet.. Er vel heller ikke sikkert det er kommet nye vaksiner innen 30. november da min jordmor lovte meg at jeg skulle få den!!! Blir oppgitt jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ringte til Kommunen og spurte når legekontoret vårt fikk vaksinen, så ringte vi legekontoret og fortalte at de kom til å få den vaksinen den dagen, bestilte time til alle sammen, å alle ble vaksinert dagen etterpå...

Unntatt meg da... :)

Skrevet

Men her i kommunen er det satt opp tid for de forskjellige gruppene for å ta vaksine, også er det inndelt etter alfabet osv. Man kan ikke bestille time til lege og ta den der. Her er skulle det vaksineres i en stor idrettshall (!)

Skrevet

Jo, men familien din er jo 2.prioritet når det kommer til den vaksinen, eller er alle i risikogruppa satt til å komme til idrettshallen for vaksine?

Jeg fikk iallefall vite av min lege at min familie var 2 prio siden jeg er gravid, og han anbefalte at de måtte vaksineres før alle de andre...

Men det er jo forskjellig fra kommune til kommune...

Skrevet

joda, risikogruppen først (de er ferdig), så var det familie til gravide i 1. trimester. Men når de er tom, så får man jo ikke vaksinert videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...