Gå til innhold

Er det noen som har en bruksanvisning til denna babyen som jeg kan låne?!?

Anbefalte innlegg

Denne leggingen tar knekken på meg noen ganger altså!!! Det som funka så fint igår, gjelder ikke idag... Gaahhhh!!!

Hadde noen dager i forrige uke hvor alt gikk super-smooth og hun sovna på 10-15 minutter. Jeg tenkte fint! nå har vi fått til det (dum som et brød). De siste dagene så har det tatt 1-2 timer før hun har sovna, og da gjerne ved puppen fordi jeg har kapitulert :oP Ikveld så har det tatt 2 1/2 time, og hun ligger fortsatt og skråler inni senga. Jeg har prøvd alt!! Synging, stryking, byssing, pupp, være på rommet, gå ut av rommet, stå i døra å synge, hysje... you name it! Men ungen er fortsatt våken...! Hun er jo så trøtt som en dupp stakkars, øynene er to smale sprekker, men sove skal hun ikke nei. Hun gråter ikke da, er bare veldig urolig. Jeg skjønner ikke dette her, vi har jo fulgt akkurat den samme rutinen som de andre dagene... Vet hun ikke er sulten, for hun har fått tilbudet om pupp, men ville ikke kosesuge engang så...

Arrggghh!! Hehe måtte bare få ut litt frustrasjon her, er så kjedelig når heeele kvelden går med til å synge so ro liksom.

En fase?

Andre?

Anyone?

;o)

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du har det.

Vi har hatt det sånn i snart en uke. Jeg tror det kan være noe tenner på gang siden gummene til Kian begynner å bli harde.

Kanskje det er derfor hos dere også?

Håper noen har noen tips til oss hehe. For jeg blir utslitt av dette. Ikke fordi jeg trenger *kveldsro*, men fordi jeg får så vondt inne i meg av gråten og klaginga...

Om det er noe trøst så har vi det sånn også. Det virker som det er vanlig i denne alderen. Noen dager full kontroll, andre dager full kaos! I går kveld måtte jeg amme hver time etter han hadde lagt seg kl 18.30, så våknet han 02.30 lys våken og skravlet i vei hele natten... var blid da haha.. men alikevel!

Jeg tror det er tenner som begynner å plage de små. Min tanke om saken, og jeg håper det roer seg igjen!

Ja, de små liker å føle at de har kontrollen! Så her skal man aldri føle seg for trygge. Derfor fikk jeg et stygt blikk fra mannen min hver gang jeg sa at lillebror var så lett å legge og sov så godt hele natten. Om man prater om det, skryter av det, så kan man altså være sikker på at det kræsjer totalt! Men det funka i tre mnd. Og så ble alt bare kaos!

Har en tasseladd som synes det er stas å kjase om natta. Når jeg tror det er på tide med mat, nei da sover han selv om han uffer og slår på dyna. Og når jeg da er sovna igjen, ja da vil han ha mat. Hjelpes! Til å bli gal av!

Hehe ja nettopp... til å bli gal av!! Nå har det gått veldig fint igjen i noen dager (hysj ikke si det høyt...!), men det varer vel ikke. Jeg får bare nyte de kveldene som går som smurt og ikke ta noe for gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...