Musemor med tre søte små Skrevet 15. november 2009 #1 Skrevet 15. november 2009 Hvor lenge lyser den egentlig gravid/ikke gravid etter at den er tatt?
Lille My venter spent<3 Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 tror aldri det går bort når du først har tatt den. Skjedde i allefall med meg.
superspent75gravid Skrevet 15. november 2009 #3 Skrevet 15. november 2009 Det står på pakka at den viser resultatet i 24 timer, men min viste nok noen timer lengre. Det blir desverre borte til slutt da..
Tøvsjura Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Tror den varer ca 24 timer +, det gjorde i allefall min positive CBD i fjor.
Plutselig_gravid Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Mitt forsvant vel etter ca 1-2 døgn. Det var cb digital med ukesindikator. hehe, jeg synes det var ekkelt når det forsvant, var usikker på om det virkelig hadde stått "gravid" der selv om jeg egentlig visste
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. november 2009 #6 Skrevet 16. november 2009 Det skal stå i ca 24 timer, men en gang opplevde jeg at den forsvant etter 1 time;( Tok testen om morgenen og den lyste gravid og jeg la den i lomma på hettegenseren og så skulle jeg vise den til sambo etter et par timer når han stod opp, men da var det jammen slukket gitt;( Men jeg var like gravid fordi om altså
Musemor med tre søte små Skrevet 16. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2009 Takk, jenter. Utrolig mye rart man kan begynne å lure på noen ganger ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå