Gå til innhold

Kan jeg være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter forrige syklus, hvor jeg hadde litt blødningsforstyrrelse (varte i 4 uker) sluttet jeg å blø tirsdag i forrige uke (altså snart 2 uker siden), torsdag samme uke hadde jeg el-slim og vi hadde ubeskyttet sex samme kveld + lørdag. Noen få dager etter fikk jeg bitte små blødninger, bare et par dråper som varte i 2 dager før de ga seg helt. Deretter har jeg hatt sterke murringer i underlivet, tissetrang, treg mage + mye luft og masse, masse utflod! Tok en test på torsdag, den ble negativ, men så tenker jeg samtidig at jeg skulle blitt gravid denne gangen så er jeg ikke mer enn 1 uke på vei og da er det vel altfor tidlig til at det kan slå ut positivt på en test?? Noen som har hatt liknende erfaringer?

Takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kan dessverre ikk gi deg noe svar, for jeg lurer lit selv på dette.

Men måtte bare svare deg! For som du beskriver det er akkurat som jeg skulle sagt det selv! Merkelig.....

Det vil vel ikke si....? hmmm

Skrevet

Høres jo ut som det kan ha vært sånn festeblødning. Er nok sikkert litt for tidlig med test.

Men, om en uke derimot... :) :)

Lykke til!! :)

Skrevet

Ps: Hos meg kommer symptomer ganske kjapt, men tester alikevel ikke positivt før en god uke etter symptomene har kommet.

Skrevet

Tusen takk for svar til dere begge :-) Jeg har ennå ikke fått tanten på besøk har bare en del utflod, så er vel bare håpe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...