Gå til innhold

Noen som har blitt gravid med hormonspiral????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg er bare 2 uker over tiden og tror vel egentlig ikke at jeg er gravid!!! ( Symptomer: Litt kvalm, trøtt og vondt i korsryggen, ellers ikke noe mer )

Jeg fikk satt inn spiral for 1.5 år siden og har hatt regelmessig mens siden ( Satt den inn 8 uker etter fødsel) Har også før siste graviditet hatt hormonspiral og da hadde jeg ikke blødninger i det hele tatt ( den satt inne i 5 år) Vi er lykkelige foreldre til 4 barn....

Måtte bare lufte litt tanker her, har en mann som begynner å få panikk.:-D Tok i tillegg svinevaksinen for 2 uker siden. ( er vel ikke så bra !!! )

Hilsen meg..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ja. Tok testen i dag og den var positiv.... Hjelp.

Hva med hormonspiralen. er ikke den 99,9 prosent sikker..

Må ringe legen i morra. Er vel litt over 6 uker på vei da.....

Skrevet

Gratulerer :-D ring legen din du, tror du vil bli sendt videre til ul for å se hvor spiralen sitter. Du har ikke mistet den ut? evt kan du kjenne spiralen når du tar en fingeren inn?

Skrevet

Hallo.

Dette har skjedd siden torsdag. Ringte legen på fredag og kom inn til time. Hun kjente spiralen og fjernet den med en gang, den satt visst langt nede. Fikk beskjed om at jeg kunne abortere i løpet av helgen, noe som jeg desverre også gjorde :-( Fikk også time på sykehuset nå på onsdag for å se hvor langt jeg hadde kommet osv ) Må vel inn til den timen uansett for å se om alt har kommet ut!!! skal ringe legen igjen i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...